خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ذوب‌آهن کی‌روش را به مناظره دعوت کرد؛

سعید آذری: عروسک خیمه‌شب بازی نیستم/ این دروغ‌ها پیش از بازی با استقلال عجیب است

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۱۱۲

پای مدیرعامل ذوب‌آهن هم به مجادله کی‌روش - قلعه‌نویی باز شد.

به گزارش ایلنا، در مجادله امروز امیر قلعه‌نویی و کارلوس کی‌روش، پای سعید آذری، مدیرعامل ذوب‌آهن هم باز شد و سرمربی تیم ملی در صحبت‌های اخیر خود نام او را هم بر زبان آورد تا در مقام پاسخ‌گویی حاضر شود.

سعید آذری درباره حرف‌های امروز کی‌روش می‌گوید: ایشان در صحبت‌های امروزشان ادعا کرده‌اند که من در گفت‌وگوی تلفنی مشترکمان گفته‌ام امیر قلعه‌نویی باعث عدم حضور بازیکنان ذوب‌آهن در تیم‌ملی شده‌اند که من این مساله را به طور کامل تکذیب می‌کنم. البته ما و آقای کی‌روش صحبت کردیم، نشان به آن نشان که بعد از آن مصاحبه‌ای که من داشتم و در آن از دعوت از بازیکن مصدوم ذوب‌ به تیم‌ملی انتقاد کردم به من خبر دادند که آقای کی‌روش دنبال او می‌گردد و حتی به آقای فقیهی رئیس دفتر من تماس گرفته بودند. من هم شماره ایشان را گرفتم و 45 دقیقه با هم صحبت کردیم.

آذری در ادامه گفت: در ابتدای صحبتمان آقای کی‌روش از من سوال کرد این حرفی که زدی خط سرمربی شماست که من جواب دادم من عروسک خیمه شب بازی کسی نیستم. آدم مستقلی هستم، قهرمان ملی بودم و در این زمینه صاحب نظر هستم و باز هم گفتم که شما نباید اکبر ایمانی را با توجه به مصدومیتش به تمرین ریکاوری تیم‌ملی دعوت می‌کردید تا آسیب‌دیدگی‌اش تشدید بشود. ما در این مکالمه 45 دقیقه صحبت کردیم و آقای آرین قاسمی به عنوان مترجم شاهد هستید هر وقت هم که خواستید می‌توانید رو در رو کنید و اصلا مناظره کنیم.

آذری در پایان حرف‌هایش گفت: من واقعا تعجب می‌کنم که این محتوای دروغ به زبان آقای کی‌روش آمده و از آن هم عجیب‌تر اینکه این مساله در شب بازی ما مقابل استقلال مطرح شده است. در حالی که اساسا حرف نادرستی است و همانطور که گفتم هر وقت آقای کی‌روش خواستند رو در رو کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز