خبرگزاری کار ایران

تندگویان:

اشتغال، مشکل اساسی جوانان است

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۷۳۲

معاون وزارت ورزش به توافق این نهاد با صندوق کارآفرینی امید برای اختصاص اعتبار اشتغالزایی به جوانان اشاره کرد و گفت: اشتغال یکی از مشکلات اساسی جوانان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمدمهدی تندگویان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان اظهار کرد: هماهنگی نبودن دستگاه‌های حوزه جوانان موجب ایجاد مشکلاتی برای قشر جوان شده است.

وی با تاکید بر اینکه همه باید در موضوعات مربوط به جوانان دغدغه داشته باشند، خاطرنشان کرد: اعطای معافیت مالیاتی و حل مشکلات مربوط به بیمه تسهیلاتی است که دولت به تشکل‌های جوانان داده است.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه زنجان جزو استان‌های تراز نخست کشور در حوزه جوانان است، تصریح کرد: برون‌سپاری اقدامات به تشکل های جوانان موردی است که دستگاه‌ها به آن اهتمام داشته باشند.

معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در پی توافق با صندوق کارآفرینی امید اعتبارات خوبی برای اشتغال جوانان درنظر گرفته شده است.

تندگویان با یادآوری اینکه تشکل‌های حوزه جوانان دارای اعتبارنامه دولتی هستند، افزود: فضای تبلیغات شهری با همراهی شهرداری در اختیار تشکل های جوانان قرار گیرد.

این مقام مسوول تعداد مراکز مشاوره ازدواج مرتبط با تشکل های جوانان را 270 مرکز مشاوره اعلام کرد و گفت: با دایر شدن این مراکز شاهد کاهش 10 درصدی آمار طلاق در کشور هستیم.

معاون امور ساماندهی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: براساس آمارهای جمع آوری شده 11 درصد طلاق‌ها دربازه زمانی زیر یک‌سال و ۴۷ درصد آمار طلاق در بازه زمانی زیر پنج سال زندگی مشترک اتفاق می افتد.

وی در پایان  با تقدیر از تشکیل مجمع مشاوران جوان در استان زنجان خاطرنشان کرد: مدیران جوان به توسعه و آبادانی کمک می‌کنند و می‌توان ریشه کارآمدی در برخی از کارها را پیرشدن مدیران دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز