خبرگزاری کار ایران

به میزبانی دافوس آجا؛

نخستین گردهمایی روحانیون ستاد ارتش برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۶۸۲

نخستین گردهمایی روحانیون اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش و یگان های تابعه در سال ۹۷ صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم حجت الاسلام  جلیلی صفت ضمن تاکید بر اجرای دقیق و کامل طرح جامع مصباح در سطح ارتش گفت: اجرای دقیق این طرح باعث ارتقای سطح بینش کارکنان پایور، وظیفه و خانواده های این عزیزان می شود و در همین راستا لازم است که با همکاری و همدلی بیشتر در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت های پیش بینی شده در این طرح تلاش کرده و آن را به بهترین نحو ممکن اجرا کنیم.

 در ادامه این گردهمایی یک روزه، امیر سرتیپ دوم حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش به بیان تاریخچه این دانشگاه پرداخت و گفت: دافوس قدیمی ترین دانشگاه کشور بوده و تا کنون شهدای بی شماری را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

فرمانده دافوس همچنین به نقش بی بدیل اساتید این دانشگاه در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: اهمیت و جایگاه این مجموعه علمی و نظامی در هشت سال دفاع مقدس برای همه روشن شد و در این دانشگاه عملیات های بزرگی همچون بیت المقدس، طریق القدس و ثامن الائمه (ع) توسط اساتید مجرب و کارآزموده ارتش طرح‌ریزی شدو در حال حاضر تهدیدات منطقه خاورمیانه نیز مورد تجزیه و تحلیل اساتید، فرماندهان و دانشجویان دافوس قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز