خبرگزاری کار ایران

از طریق سامانه بهین یاب صورت گرفت ؛

معرفی 46 واحد تولیدی منطقه آزاد انزلی برای دریافت تسهیلات بانکی

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۴۶۲

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی بیان کرد: این سازمان در سال 96 اقدام به ثبت نام، معرفی و پیگیری جهت دریافت 1005 میلیارد ریال تسهیلات برای 46 واحد تولیدی فعال منطقه در سامانه بهین یاب کرده است.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی بیان کرد:این سازمان در سال 96 اقدام به ثبت نام، معرفی و پیگیری جهت دریافت 1005 میلیارد ریال تسهیلات برای 46 واحد تولیدی فعال منطقه در سامانه بهین یاب کرده است.

امین افقی افزود: تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی منطقه به عنوان مهم‌ترین اولویت سازمان منطقه آزاد انزلی برای تسهیل و تسریع روند تولیدی کارخانه‌های منطقه در دستور کار قرار دارد که در این راستا معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان اقدام به پیگیری درخواست‌های شرکت‌های منطقه جهت اخذ تسهیلات از سامانه بهین‌یاب کرده که طی سال گذشته از مجموع مبلغ معرفی شده ،مبلغ 317 میلیارد ریال تسهیلات به 13 واحد صنعتی منطقه از طریق سامانه مزبور تخصیص یافته و پرداخت شد و بقیه موارد ثبت نام شده در دستور پیگیری و پرداخت قرار دارد.

  سامانه بهین ‌یاب به عنوان درگاه اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت، پنجره واحد برای ارائه اطلاعات و خدمات مورد نیاز فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت بوده که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت راه‌ اندازی شده و تمام درخواست ‌های واحد تولیدی مانند صدور پروانه بهره ‌برداری، اخذ تسهیلات، جواز تأسیس، خرید مواد اولیه، بورس کالا، آمار تولید و... از این طریق قابل ثبت و رهگیری است و با همکاری این سازمان و وزارتخانه مزبور طی سالهای گذشته اقدامات مشترک موثری جهت بهره مندی واحدهای تولیدی منطقه از این خدمات صورت گرفته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز