خبرگزاری کار ایران

در دومین جشنواره گردشگری خوراک صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه خوراک گردشگری شهرداری رشت با دانشگاه آزاد تهران غرب

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۴۵۸

دومین جشنواره گردشگری خوراک با تکیه بر سبک زندگی ایرانی-اسلامی در هتل پارسیان اوین تهران با تاکید بر خوراک های ماه رمضان برگزار شد و تفاهم نامه شهرداری رشت با دانشگاه آزاد واحد تهران غرب به امضا رسید.

به گزارش ایلنا ، مسعود نصرتی در دومین جشنواره گردشگری خوراک در سخنانی ضمن تشکر از برگزار کنندگان و میهمانان جشنواره خاطر نشان کرد: بحث خوراک و خوراک شناسی یکی از مولفه‌های هفت‌گانه شبکه شهرهای خلاق یونسکو بوده است.

شهردار رشت در ادامه تصریح کرد: تاکنون ۲۶ شهر در سطح بین المللی به شبکه شهر های خلاق خوراک شناسی یونسکو پیوسته اند و رشت به عنوان اولین و تنها شهر خلاق خوراک شناسی ایران در یونسکو معرفی شده و یکی از شهرهای خوشمزه دنیا است.

مسعود نصرتی، با تاکید بر ضرورت حضور رشت در جشنواره های ملی و بین المللی خوراک شناسی برای حفظ برند شهر خلاق خوراک شناسی، در ادامه جشنواره با اهدای تندیس به داوران و برگزیدگان این جشنواره به نمایندگی از رشت به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو از تمامی کسانی که در برپایی این مراسم زحمت کشیدند تقدیر و تشکر کرد.

در بخش دیگری از این جشنواره  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب هم گفت:  دانشگاه باید ارتباط خود را با صنعت در رشته‌های مختلف کسب و کار حفظ نماید و با تلاش و کوشش هر روز گام های موثرتری در این راه بردارد.

پروین داداندیش در ادامه از داوران و تمامی دست اندر کاران برپایی این جشنواره تقدیر و تشکر کرد و افزود: برگزاری این نوع مسابقات و جشنواره ها باعث آشنایی مردم با این صنعت و ظرفیت های آن خواهد شد.

 داداندیش در ادامه امضای تفاهم نامه بین دانشگاه و شهرداری رشت را گامی موثر در شناسایی و پیشبرد اهداف صنعت گردشگری خصوصاً گردشگری خوراک دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز