خبرگزاری کار ایران

دعوت شده‌های عجیب و دعوت نشده‌های عجیب‌تر

تصمیمات غیر منتظره کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۴۴۶

سرمربی تیم ملی چند غافلگیری در فهرست 35 نفره اخیر خود داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان روز گذشته فهرست اولیه خود رای برای حضور در اردو که شامل 35 بازیکن می‌شود اعلام کرد و در آن حضور و عدم حضور چند بازیکن دور از انتظار بود.

در میان دعوت شدگان استیون بیت‌آشور حضور دارد که آخرین بار 4 سال قبل و در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل به تیم ملی دعوت شد و عملکرد قابل قبولی نداشت و پس از آن هم دیگر رنگ تیم ملی را ندید.

بیت‌آشور در لیگ آمریکا فعالیت می‌کند و با تیمش قهرمان این رقابت‌ها شده است ولی عدم حضورش در این سال‌ها در تیم ملی بازگشت وی را عجیب جلوه می‌دهد.

بیت‌آشور دفاع راست است و باید با رامین رضاییان و وریا غفوری رقابت کند و در حالی دعوت شد که بازیکنانی مثل صادق محرمی و میلاد فخرالدینی گزینه‌های شایسته‌تری در این پست به نظر می‌رسیدند.

سروش رفیعی دیگر بازیکنی است که حضورش در این فهرست دور از انتظار بود. رفیعی هیچ وقت مورد اعتماد کی‌روش نبود و در دوران اوجش در تراکتورسازی و پرسپولیس که بازی‌های خوبی انجام می‌داد به چشم سرمربی تیم ملی نمی‌آمد و در حال حاضر هم در یک سال اخیر رنگ تیم ملی را ندیده است.

احمد عبدالله‌زاده و محمدرضا خانزاده هم دو بازیکن مورد علاقه کی‌روش هستند که حضورشان در اردوهای اخیر کمی عجیب به نظر می‌رسد. خانزاده در پدیده و عبدالله‌زاده در فولاد کیفیت خاصی نشان ندادند که موجب دعوتشان به تیم ملی شود.

در این میان بازیکنان شایسته‌‌ای هم وجود داشتند که می‌توانستند حداقل در فهرست 35 نفره باشند. مرتضی تبریزی و علی علیپور دو گلزن برتر لیگ ایران که در دیدارهای اخیر هم آماده نشان دادند پشت ترافیک خط حمله تیم ملی ماندند.

کمال کامیابی‌نیا هم گزینه دیگری بود که می‌توانست به اردو دعوت شود ولی نامی از او در فهرست نبود. کامیابی‌نیا البته مصدوم است ولی دوری او از فوتبال طولانی نیست و وضعیتی تقریباً مشابه ابراهیمی دعوت شده دارد.

در پست دروازه‌بانی هم حامد لک و علیرضا حقیقی در اردوهای اخیر حضور داشتند ولی در این فهرست نامی از آنها برده نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز