خبرگزاری کار ایران

برانکو جانشین کی‌روش می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۱۷۳

از مدت‌ها قبل صحبت از حضور برانکو در تیم ملی پس از کی‌روش مطرح است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بحث جانشین کارلوس کی‌روش پس از جام جهانی روسیه (یا جام ملت‌های آسیا) یکی از موضوعات مهم قابل بحث در فوتبال ما بوده است و این نگرانی همیشه وجود داشته که پس از جدایی کی‌روش تکلیف تیم ملی چه خواهد شد.

در این میان از مدت‌ها قبل گمانه‌زنی‌هایی در این رابطه شکل گرفته است که نفرات مختلفی را برای نشستن روی صندلی کی‌روش مطرح کرده است و یکی از جدی‌ترین گزینه‌ها برانکو ایوانکوویچ،‌ سرمربی پرسپولیس بوده است.

برانکو سابقه هدایت تیم ملی را دارد و به واسطه چند سال حضورش در فوتبال ایران شناخت خوبی روی فوتبال ما دارد و همچین کارنامه موفقش در پرسپولیس او را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای جانشینی کی‌روش می‌کند و همین موضوع این گمانه‌زنی‌ها را تقویت کرده است.

اگرچه این موضوع همیشه با تکذیب مسئولان فدراسیون، باشگاه پرسپولیس و خود برانکو روبرو شده است ولی گمانه‌زنی در این مورد هرگز قطع نشده اشت.

شاید یکی از بهترین افرادی که می‌تواند در این مورد اظهار نظر کند، رضا چلنگر، مترجم سابق برانکو در تیم ملی و پرسپولیس است که شاید صمیمی‌ترین دوست او در ایران محسوب شود و هر دو طرف همیشه به نیکی از هم یاد کرده و از رابطه صمیمی‌شان گفته‌اند.

رضا چلنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص احتمال جانشینی برانکو به جای کی‌روش پس از جام جهانی یا جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: من نمی‌دانم مسئولان فدراسیون چه برنامه‌ای دارند و از اینکه کی‌روش پس از جام جهانی در ایران می‌ماند یا نه بی‌خبر هستم ولی بعید می‌دانم برانکو در این مقطع جانشین کی‌روش شود.

وی افزود: برانکو قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده‌ است و با شناختی که من از او دارم می‌دانم آدم به شدت متعهدی است و به قول و قرارش پایبند خواهد بود. او در طول مدت حضورش در پرسپولیس پیشنهادهای خوبی دریافت کرده که برخی از آنها از کشور خودش کرواسی بوده است که موقعیت کاری خوبی محسوب می‌شدند ولی هرگز به تعهد و قراردادش به پرسپولیس پشت نکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز