خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه:

کشورها تحت‌تاثیر شعارهای جدید دروغین مبلغّان و مروّجان تروریسم تکفیری قرار نگیرند

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۴۲۶

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: کشورهای جهان تحت تاثیر شعارهای جدید دروغین مبلغّین و مروّجین اصلی افراط‌گرایی و تروریسم تکفیری قرار نگیرند.

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی با محکوم کردن حادثه حمله به گروهی از شهروندان فرانسوی که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها شد، ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان این حادثه تروریستی گفت: پذیرفتن مسئولیت این اقدام سبعانه از سوی گروه تروریستی داعش نشاندهنده میل سیری‌‌‌‌‌‌ناپذیر و بی‌‌‌رحمانه این گروه تروریستی به مطرح کردن نام خود و تلاش برای بقا در پی شکست‌‌‌‌های پی در پی در منطقه، به بهای گرفتن جان انسان‌‌‌های بی‌‌‌گناه در هر نقطه از جهان، از خاورمیانه تا اروپا است. 

وی افزود: آنانی که از دهه‌‌‌ها و سال‌های پیشین همواره مبتکر شکل‌‌‌دهی مبانی فکری و منشا کمک‌‌‌‌‌های مالی و تسلیحاتی این گروه تروریستی و دیگر گروه‌‌‌‌‌‌های مشابه بوده و هستند، شریک و مسئول تمامی این فجایع انسانی در هر گوشه‌‌‌‌‌ای از جهان که باشد، تلقی خواهند شد. 

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: کشورهای جهان نباید تحت‌‌‌‌تاثیر شعارهای جدید دروغین برخی از حامیان و مروجان اندیشه‌‌‌های افراطی - تکفیری اینگونه گروه‌های تروریستی قرار گرفته و در پوشش تجارت و فروش سلاح، در  رفتاری  دو گانه، اجازه ندهند آنها در ظواهری جدید و فریبنده همچنان به سیاست‌‌‌ها و اندیشه‌‌های بی‌‌‌ثبات‌کننده خود ادامه دهند.

قاسمی اضافه کرد: بی‌‌‌‌تردید همان گونه که همگان آگاهند این نوع تروریسم و افراط‌‌‌گرایی مرز، سرزمین، کشور و مذهب نمی‌شناسد و جهان یک صدا باید با این بلیّه قرن به مبارزه‌‌ای بی‌‌‌امان و همه‌‌جانبه برخیزد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز