خبرگزاری کار ایران

سرپرست استقلال توپ را به زمین ذوب آهن انداخت

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۳۸۷

سرپرست تیم فوتبال استقلال می گوید فدراسیون فوتبال مسئول برگزاری دیدار این تیم مقابل ذوب آهن است.

به گزارش ایلنا، نصر الله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به اعتراض تیم فوتبال ذوب آهن به حضور یکی از اعضای باشگاه استقلال در کادر اجرایی مسابقه گفت: مسئولان ذوب آهن از فدراسیون فوتبال استعلام کردند و مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند که مسئولیت این مسابقه کاملا با فدراسیون فوتبال است اما باز هم این بحث به رسانه ها کشیده شد. 

سرپرست استقلال در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: در جریان بازی رفت، مسئولان تیم ذوب آهن باید بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال آسیا یک اتوبوس در اختیار ما قرار می دادند اما این کار را انجام ندادند و زمانیکه با آنها تماس گرفتیم ضمن معذرت خواهی به ما اعلام کردند به صورت رسمی در سایت رسمی خود معذرت خواهی می کنند که نکردند و ما نیز هیچ اعتراضی انجام ندادیم و با ماشین شخصی و وانت به فرودگاه رفتیم زیرا نمی خواستیم به دلیل یک اشتباه حاشیه ای در AFC ایجاد شود. ما در این موضوع مهم که وظیفه ذوب آهن بود، هیچ حاشیه سازی انجام ندادیم و احترام هموطن خود را حفظ کردیم.

عبداللهی در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: امیدوارم دوستان با پرهیز از رقابت های خارج از زمین مسابقه اجازه بدهند دو تیم با آرامش وارد زمین شوند و نتیجه مسابقه در زمین رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز