خبرگزاری کار ایران

درجلسه شورای شهرقائمشهرچه گذشت؟

انتقاد منتخبان مردم از اقدامات شهرداری قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۳۲۱

تعداد زیادی از طرح هایی که از طرف شهرداری برای ما فرستاده میشود و ما به فرمانداری می دهیم مطابق قانون برگشت میخورد و این اتفاق در شان شورا نیست.

در جلسه علنی شورای شهر قائمشهر که صبح یکشنبه برگزار شد،عباس صالح زاده منتخب مردم در شورای شهر گفت: تعداد زیادی از طرح هایی که از طرف شهرداری برای ما فرستاده میشود و ما به فرمانداری می دهیم مطابق قانون برگشت میخورد و این اتفاق در شان شورا نیست.

به گزارش ایلنا از قائم شهر این عضو شورا تصریح کرد: لوایح باید قبل  از ارسال به شورای شهر در شهرداری بررسی شود.

(ایمان پویان مهر) دیگر عضو شورای شهر قائم شهر نیز  در خصوص صحبت های عباس صالح زاده یادآور شد : این نشان دهنده مدیریت نشدن لایحه ها در شهرداری است .

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری همچنین در رابطه با موضوع ‍‍پسماند زباله ها گفت : سازمان پسماند در شهرداری تشکیل شده است اما هنوز اتفاقی نیفتاده است و شهر کثیف است .

وی در ادامه گفت: سوال ما این است چه کسی باید پاسخگو باشد؟ چه کسی مسئول رسیدگی است ‌؟

وی افزود: ما مصوباتی را در این خصوص به شهرداری فرستادیم اما توجهی نمیشود.

ایمان پویان مهر گفت : استادیوم شهید وطنی تحریب شده است و برای تعمیر به کمک مدیریت شهری نیاز داریم تا ورزشگاه در موعد مقرر به بهره برداری برسد و این خواسته ی همه ی مردم است .

هادی فضلی عضو شورای شهر قائمشهر در سخنانی گفت: پروژه های عمرانی سطح شهر باید بیشتر شود ؛ مردم انتظار پروژه های بزرگ را از ما دارند .

وی همچنین ادامه داد : در بحث بیمه تکمیلی ؛ سهم بیمه از حقوق افراد کم میشود اما باز هم افراد در بیمارستان ها پول پرداخت میکنند  و ما انتظار پیگیری از شهرداری را داریم .

براساس این گزارش مجید عباسی اظهار کرد : با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان از اداره صنعت و معدن انتظار داریم که قیمت ها را کنترل کند و به بهانه ی بالا بودن قیمت ارز ؛ قیمت کالا ها را بالا نبرند .

وی همچنین گفت : قائمشهر شهر پرتقال است اما در حوزه برند سازی هیچ کاری نکرده ایم .

در پایان محمدعلی شیرسوار گفت: ما شهر هزار و یک شهید هستیم نه بهار نارنج و پرتقال ؛این مهم ترین چیز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز