خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

مشکلات جدی مربوط به آب های سطحی تعیین تکلیف شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۳۱۰

استاندار زنجان با اشاره به مشکلات ایجاد شد از آب های سطحی در زنجان گفت: باید راه حلی برای این مشکل اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: آب های سطحی مشکلات جدی در زنجان به وجود آورده که باید تعیین تکلیف شود.

وی با یادآوری اینکه آب از مسائل و موضوعات مهم در کشور به شمار می رود، خاطرنشان کرد: انتظار می رود تا نسبت به گزارشات شرکت آب و فاصلاب استان حساسیت به خرج داد.

مقام عالی استان از موضوع آب به عنوان یکی از چالش ها در حوزه اجتماعی یاد کرد و گفت: رهاسازی 360 لیتر پساب به زنجانرود یک موضوع حساسیت برانگیز است که باید مورد توجه قرار گیرد.

درویش امیری با ابراز خرسندی از بارندگی های اخیر در کشور و استان زنجان، ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب تلاش کند، مناطق پر مصرف استان فاضلاب به شبکه استان وصل شود.

وی با اشاره به اینکه یک پروسه زمانی برای عدم استفاده صنایع از آب های زیرزمینی تعیین شود، گفت: در خصوص تعیین تکلیف برای مشکلات آب های سطحی در زنجان هم بایستی اقدام شود.

مقام عالی استان با انتقاد از اینکه تا چه زمانی می خواهیم راحت ترین راه را برای حل مشکلات انتخاب کنیم، خاطرنشان کرد: گزارشات جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی باید برای ادامه سیاست ها و تصمیم گیری ها استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز