خبرگزاری کار ایران

زنجان سهم پایینی از اشتغالزایی در حوزه خدمات دارد

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۰۷۳

استاندار زنجان با اشاره به بالا بودن میانگین توزیع اشتغال در بخش های کشاورزی و صنعت استان در مقایسه با کشور گفت: در بخش خدمات ۱۴ درصد از میانگین کشوری پایین هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری، استاندار زنجان شب گذشته(12 اسفند) در جلسه کارگروه اشتغال استان زنجان اظهار کرد: توزیع اشتغال یکی از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه باشد.

مقام عالی استان با اشاره به بالا بودن میانگین توزیع اشتغال در بخش کشاورزی و صنعت استان در مقایسه با کشور گفت: در بخش خدمات 14 درصد از میانگین کشوری پایین هستیم.

وی با بیان اینکه  در بخش خدمات هم اشتغالزایی خوبی در استان انجام شده ، گفت: متاسفانه از این فرصت به خوبی برای اشتغالزایی استفاده نشده است.

در ادامه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به عملکرد 187 درصدی طرح تعاون روستا اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح 630 فرصت شغلی ایجاد می شود.

محمدرضا یوسفی با اشاره به ثبت 11 هزار و 493 طرح در سامانه اشتغال روستایی خاطرنشان کرد: با عملیاتی شدن این طرح ها 86 درصد از تعهدات استان در حوزه اشتغالزایی محقق می شود. در حوزه اشتغال فراگیر هم یک هزار و 932 طرح ثبت شده است که 14 درصد کل تعهدات استان را در بر می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز