خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

زنان باید مدیریت یک سوم اماکن ورزشی را در اختیار داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۱۳۰

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید در سطوح مدیریتی سازمان و اماکن ورزشی استفاده از مدیران زن را حداقل تا یک سوم برساند و این امر می‌تواند قدم موثری در گسترش ورزش بانوان باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی در جلسه شورای شهر تهران با تبریک قهرمانی تیم فوتسال بانوان کشور گفت: دختران ایران زمین حماسه آفریدند و این پیروزی غرور آفرین نتیجه خودباوری، جهد و کوشش زنان کشور است که به رغم همه موانع و مشکلات توانستند پرچم کشور را بر فراز قله‌های آسیا بلند کنند.

وی با بیان اینکه نیاز جامعه امروز امید و ایمان است، گفت: ایمان به باور توانایی‌ها و ظرفیت‌ها می‌تواند باعث پیشرفت کشور و جامعه شود و امید است که این مهم مورد توجه مسئولان نیز قرار گیرد. شهرداری تهران با وجود 400 مکان ورزشی نقش مهمی در گسترش ورزش بانوان در تهران می‌تواند ایفا کند.

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: کلیه اماکن ورزشی و وقایع ورزشی در شهر تهران نیز باید در اختیار بانوان باشد و شرکت در المپیادهای ورزشی شهرداری می‌تواند نقش موثری در گسترش ورزش بانوان داشته باشد.

فراهانی گفت: سازمان ورزش و بانوان با تمهیدات ویژه می‌تواند به گسترش ورزش بانوان کمک کرده، همچنین شهرداری تهران باید در سطوح مدیریتی سازمان و اماکن ورزشی استفاده از مدیران زن را حداقل تا یک سوم برساند و این امر می‌تواند قدم موثری در گسترش ورزش بانوان باشد.

فراهانی گفت: زنان باید مدیریت یک سوم اماکن ورزشی را در اختیار داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز