خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان:

دستگاه قضایی حامی توسعه و سرمایه‌‌گذاری در گیلان است

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۰۲۹

رئیس کل دادگستری گیلان گفت:عمران و آبادانی و توسعه استان،خود حرکت در مسیر احقاق حقوق عامه است که باید با توجه به شرایط خاص اقلیمی گیلان،الزامات استفاده از منابع طبیعی نیز در این مسیر رعایت شود .

به گزارش ایلنا از رشت،احمد سیاوش‌پور در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی با بیان اینکه توسعه استان امری ضروری و غیرقابل اجتناب است،اظهار کرد: دستگاه قضایی همواره حامی توسعه و سرمایه‌‌گذاری در استان است که ضروری است این امر با حفظ عرصه‌های ملی و منابع طبیعی صورت گیرد.

وی یکی از اهم وظایف قوه قضائیه را حفظ حقوق عامه و بیت المال برشمرد و گفت:عمران و آبادانی و توسعه استان،خود حرکت در مسیر احقاق حقوق عامه است که باید با توجه به شرایط خاص اقلیمی گیلان،الزامات استفاده از منابع طبیعی نیز در این مسیر رعایت شود .

این مقام ارشد قضایی همچنین با اشاره به برداشت‌های غیرمجاز شن و ماسه از بستر رودخانه‌های استان یادآور شد: سازمان آب موظف است نقاط مستعد در رودخانه‌ها را هم از نظر ضرورت و هم میزان و ابعاد برداشت شناسایی کرده و به سازمان متولی صدور مجوز اعلام کند تا پس از استعلامات قانونی به افراد و دستگاه‌های واجد شرایط مجوز اعطا شود .

سیاوش‌پور در پایان ابراز امیدواری کرد:دستگاه‌های متولی،همکاری و عزم و اراده جدی‌تری در ساماندهی و حفاظت و صیانت از بیت‌المال و منابع طبیعی داشته باشند و ضمن برخورد قانونی با متخلفان در معرفی آنان به دستگاه قضایی سهل انگاری نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز