خبرگزاری کار ایران

هاشمی:

باید اختلافات را کاهش دهیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۹۸۶

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه حمایت اروپا از برجام و تقبیح عمل ترامپ نشانه مثبتی است، گفت: در این شرایط باید نسبت به کاهش اختلافات اقدام کرده و با روشی متحد به حل مشکل بپردازیم و در راستای منافع ملی اقدام کرده و از آن دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در ابتدای شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک به پیروزی تیم ملی فوتسال و کاراته کشورمان با اشاره به خروج یکجانبه آمریکا از برجام گفت: خروج یکجانبه نشان می‌دهد برجام به نفع ایران است.

رئیس شورای شهر ادامه داد: به نظر می‌رسد در قاموس آمریکا برد – برد معنا ندارد و ما باید با توجه به شرایط خویشتندارانه و با توجه به اظهارات مقام معظم رهبری اقدام کنیم.

رئیس شورای شهر با بیان اینکه حمایت اروپا از برجام و تقبیح عمل ترامپ نشانه مثبتی است، افزود: در این شرایط باید نسبت به کاهش اختلافات اقدام کرده و با روشی متحد به حل مشکل بپردازیم و در راستای منافع ملی اقدام کرده و از آن دفاع کنیم.

رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه انتخاب شهردار تهران دستور جلسه اول امروز جلسه شورای شهر است، افزود: شورای شهر در یک فرآیند شفاف و دموکراتیک به گزینه حداکثری خود خواهد رسید. البته این انتخاب به معنای فقدان شایستگی بقیه گزینه‌ها نیست اما دو گزینه مطرح همه چهره‌های محترم و مورد قبول اکثریت اعضا هستند و امیدوارم این انتخاب ثبات مدیریتی جدیدی در شهر تهران ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز