خبرگزاری کار ایران

شرکت هواپیمایی روس اعلام کرد؛

ادامه همکاری‌های سوخو با ایرلاین‌های ایرانی به‌رغم اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۸۰۸

هواپیمایی سوخوی روسیه اعلام کرد علی رغم بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه ایران به همکاری با ایرلاین‌های ایرانی بر اساس چارچوب توافق‌های انجام گرفته جهت ارسال هواپیمای مسافربری اس اس جی ۱۰۰ آر ادامه خواهد داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، سرویس خبری کمپانی سوخوی روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: هواپیمایی سوخو همکاری‌هایش را با ایران تحت توافق اولیه امضا شده در همایش هوایی اوراسیا در آپریل ۲۰۱۸ ادامه خواهد داد. بر اساس این توافق طرفین قرار است جزییات احتمالی ارسال ورژن‌های به روز شده هواپیمای اس اس جی ۱۰۰آر را مورد بررسی قرار دهند.

«الکساندر روبتزوف» رییس شرکت هواپیمایی سوخوی روسیه گفته این مدل از هواپیما قرار است بدون قطعات آمریکایی ساخته شود به این ترتیب هیچ مانعی از سوی تحریم‌های بالقوه آمریکا متوجه آنها نیست.

به گزارش اسپوتنیک، این کمپانی روسی اخیرا قراردادی برای ارسال ۴۰ فروند هواپیمای سوخو اس اس جی ۱۰۰آر با دو خط هوایی ایرانی تا سال ۲۰۲۲ امضا کرده است. با توجه به افزایش نگرانی‌ها بابت خروج آمریکا از برجام که عملا قرادادهای فروش بوئینگ وایرباس که ارزشی بالغ بر ۴۰ میلیارد دلار داشت را متوقف کرده است، این شرکت سازنده هواپیمای روسی فرصت تاریخی به دست آورده تا بازار خارجی جدیدی برای آخرین مدل‌های هواپیمای خود پیدا کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز