خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا مطرح کرد:

ارائه خدمات رایگان در مناطق محروم از سوی مراکز بهداری ناجا

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۶۷۴

فرمانده ناجا تاکید کرد:‌ ارائه خدمات رایگان در مناطق محروم از طریق مراکز بهداری ناجا از دیگر اقدامات پلیس است و این آمادگی را داریم که این خدمات را ارتقا دهیم و از پزشکان مجرب و تجهیزات برای کمک‌رسانی به مردم استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بیست و پنجمین همایش سراسری مدیران و روسای بهداد تفاهم نامه‌ای بین وزارت بهداشت و نیروی انتظامی با حضور سردار حسین اشتری و قاضی زاده وزیر بهداشت منعقد شد.

سردار حسین اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی تنوع و گستردگی ماموریت‌ در سطح جامعه دارد، گفت: نیروی انتظامی با توجه با گستردگی فعالیت‌ها نیاز دارد از هر لحاظ آماده و پاسخگو برای ماموریت های داخلی و ارائه خدمات به مردم باشد.

وی ادامه داد: با ظرفیت خوبی که در ناجا وجود دارد توانسته‌ایم در عرصه‌های مختلف توفیقات خوبی در کنار مردم برای امنیت مردم داشته باشیم و وظایفمان را انجام دهیم. در حوزه بهداشت نیز در سنوات گذشته گام‌های موثری نیروی انتظامی برداشته است.

فرمانده ناجا با اشاره به مراکز درمانی نیروی انتظامی گفت:‌ 9 بیمارستان و 32 پلی‌کلینیک در حال حاضر در حال فعالیت هستند و امیدواریم در سال جاری با عنایت وزیر بهداشت چندین بیمارستان دیگر نیز توسط نیروی انتظامی افتتاح شود.

سردار اژدری خاطرنشان کرد: کمک به مردم در مواقع مختلف از جمله در مقطع اربعین یکی از اقداماتی است که نیروی انتظامی انجام داده و توانستیم در ایام اربعین در مرزهای سه‌گانه کذابه، شلمچه و مهران در حد توان ناجا به دو و نیم میلیون نفر زائر خدمات ارائه کنیم.

وی تاکید کرد:‌از دیگر اقدامات ناجا ارائه خدمات رایگان در مناطق محروم از طریق مراکز بهداری ناجاست و این آمادگی را داریم که این خدمات را ارتقا دهیم و از پزشکان مجرب و تجهیزات برای کمک‌رسانی به مردم استفاده کنیم.

فرمانده ناجا با اشاره به تفاهمنامه بین نیروی انتظامی و وزارت بهداشت گفت: امروز تفاهمنامه‌ای بین نیروی انتظامی و وزارت بهداشت امضا می‌شود که زمینه‌های همکاری نیروی انتظامی و وزارت بهداشت در آن آمده است و می‌تواند فصل خوبی برای همکاری جدید در قالب این تفاهمنامه باشد.

وی تاکید کرد: بهداشت و درمان و سلامتی و همچنین امنیت از مهمترین و بالاترین نعماتی است که بخش اعظم آن در دست وزارت بهداشت و نیروی انتظامی است و امیدواریم با امضای این تفاهمنامه در راستای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری بتوانیم به وزارت بهداشت کمک کرده تا سیاست‌های کلی سلامت را سریع‌تر انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز