خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح کرد:

کیفیت و کمیت نمایشگاه کتاب تهران از نمایشگاه کتاب فرانکفورت بهتر است

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۶۲۴

سردار کارگر می‌گوید: نمایشگاه کتاب تهران چه از نظر کمی و چه کیفی در دنیا بی‌نظیر است. حتی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت نیز این حجم از بازدیدکننده و ناشر را نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار بهمن کارگر (رئیس سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس) صبح امروز (شنبه 22 اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره اهمیت این رویداد فرهنگی گفت: این نمایشگاه باعث می‌شود مردم کتاب‌های متنوع را ببینند و از تازه‌های نشر در همه حوزه‌ها مطلع شوند. اینکه تمام محصولات حوزه نشر یک جا جمع می‌شود اتفاق بسیار خوبی است و خودش یک مزیت محسوب می‌‌شود. همچنین باعث می‌شود یک رقابت سالم بین ناشران شکل بگیرد تا از نظر کمی و کیفی تولیدات کتاب خود را بهبود ببخشند و روزبه‌روز کتاب بهتری برای عرضه منتشر کنند.

سردار کارگر افزود: نمایشگاه کتاب تهران چه از نظر کمی و چه کیفی در دنیا بی‌نظیر است. حتی در  نمایشگاه کتاب فرانکفورت نیز این حجم از بازدیدکننده و ناشر را نداریم و امسال نیز 20 درصد افزایش داشته است.

مدیر سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درباره حضور نشر دفاع مقدس در حوزه‌های بین‌المللی گفت: در حال حاضر هم حوزه دفاع مقدس در بعد بین‌المللی حضور دارد و یکسری از کارها را نیز در این بخش خودمان برعهده گرفته‌ایم و فعالیت‌های خوبی هم داشته‌ایم اما باید به سمت عالی شدن پیش برویم. نمایشگاه نشان می‌دهد که با وجود مسائل اقتصادی و فشار مالی روی مردم همچنان کتاب برایشان اهمیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز