خبرگزاری کار ایران

نمایش ۶ مستند از مجموعه کارستان در ترکیه و آمریکا

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۵۵۳

شش فیلم از مجموعه فیلم‌های مستند کارستان در ترکیه و آمریکا به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا، فیلم مستند «شاعران زندگی» به کارگردانی شیرین برق‌نورد و «مادر زمین» به کارگردانی مهناز افضلی و تهیه‌کنندگی مجتبا میرتهماسب از مجموعه فیلم‌های مستند کارستان، در بیست و یکمین «جشنواره بین‌المللی زنان فلایینگ بروم» از تاریخ ۱۰ تا ۱۷ می (۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت) در شهر آنکارا در ترکیه، با حضور «رخشان بنی‌اعتماد» مشاور هنری پروژه، به نمایش درخواهد آمد.

«جشنواره بین‌المللی زنان فلایینگ بروم» که هر ساله در آنکارا برگزار می‌شود، مشارکت زنان در صنعت سینما را جشن می‌گیرد. موضوع این دوره از جشنواره «امید» است.

 همچنین مجموعه فیلم‌های مستند کارستان در قالب یک جشنواره اختصاصی که توسط «کانون فرهنگی ایرانیان سن‌دیه‌گو» برگزار می‌شود، در جنوب امریکا به‌نمایش درخواهند آمد.

کانون فرهنگی ایرانیان سن‌دیه‌گو (PCC) مرکزی غیرانتفاعی است که در سال ۱۹۸۹ در ایالت کالیفرنیا تأسیس شده و منظور از تأسیس آن، ایجاد محیطی دوستانه و غنی برای کسانی است که به دنبال تقویت پیوندهای فرهنگی خود با ایران هستند.

نمایش شش فیلم از مجموعه مستندهای کارستان در قالب یک برنامه‌ی اختصاصی دو روزه در روزهای ۲۸ و ۲۹ آوریل (۹ و ۱۰ اردیبهشت‌ماه) توسط این کانون طراحی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز