خبرگزاری کار ایران

تقدیر از اسماعیل عباسی در مراسم اهدای نشان عکس

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۳۶۷

مراسم اهدای نشان عکس سال مطبوعاتی 23 اردیبهشت‌ماه در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد و همزمان با برگزاری این مراسم از اسماعیل عباسی (عکاس و مدرس عکاسی پیشکسوت) تقدیر می‌شود.

به گزارش ایلنا، همزمان با برگزاری دومین مراسم اهدای نشان عکس سال مطبوعاتی ایران، در بخش تقدیر ویژه از اسماعیل عباسی به پاس تلاش ارزشمند و مستمر ایشان در زمینه تدریس، پژوهش، ترجمه و تالیف در زمینه عکاسی تقدیر به عمل خواهد آمد.

کیمته‌ای ویژه متشکل از از جمعی از عکاسان پیشکسوت و شناخته شده شامل محمد صیاد، سیدعباس میرهاشمی، محسن شاندیز، محمد نوروزی و فرهاد سلیمانی انتخاب عکاسان را برای تقدیر در این بخش به عهده داشته‌اند.

اسماعیل عباسی عکاس و مدرس عکاسی پیشکسوت متولد 16 مهر 1326، تبریز است. او دانش آموخته رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشکده ادبیات دانشگاه تهران (1348)، رشته حقوق و علوم سیاسی از دانشگاه تهران (1355) است و دوره‌های تخصصی لوور کمبریج  (1974 =1353)، دوره نشر (یونسکو، ژاپن، 1977 = 1356)، دوره ویرایش و انتشارات (دانش نو، تهران، 1357) و دوره نشر کتاب (هند، 1979 = 1358) است.

عباسی در طی سال‌ها فعالیت حرفه‌ای‌اش به عنوان مترجم، نویسنده، مدرس دانشگاه و داور جشنواره‌های متعدد عکس شناخته شده است و عضویت در انجمن‌های صنفی عکاسان مطبوعات، کارگروه واژه گزینی عکاسی فرهنگستان زبان و ادب فارسی، هیئت امنای موزه عکسخانه شهر، هیئت موسس و مدیر مسئول انجمن عکاسی ایرانشهر، هیئت مؤسس و هیئت مدیره و عضو دائم انجمن عکاسان ایران و عضو افتخاری انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران را در کارنامه دارد و سردبیری نشریات مختلف رشته عکاسی را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز