خبرگزاری کار ایران

رضا قاسم‌پور خبرداد:

ارسال ۱۰۰ اثر به نخستین همایش استانی بررسی چالش‌های فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۷۲۱

مدیر هنرستان هنرهای زیبای زنجان از ارسال ۳۰ مقاله علمی و ۷۰ اثر هنری به نخستین همایش استانی بررسی چالش‌های فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رضا قاسم‌پور، دبیر همایش استانی بررسی چالش‌های فضای مجازی در زنجان، امروز با اعلام این خبر، گفت: نخستین همایش استانی بررسی چالش‌های فضای مجازی با رویکرد فرهنگی، هنری و آموزشی 18 و 19 اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

قاسمپور عنوان کرد: این همایش استانی در محورهای آموزشی و هنری ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و همکاران آموزش و پرورش استان زنجان برگزار می شود.

این مقام مسوول در زنجان ادامه داد: بخش‌های مربوط به محور آموزشی این همایش شامل هنجارسازی مثبت از فضای مجازی، تولید و مدیریت محتوا، کلاس‌های الکترونیکی و آموزش مجازی اعتیاد اینترنتی، نقش گوشی‌های هوشمند در فرایند آموزش حقوق شهروندی در فضای مجازی، کسب و کار اینترنتی و تاثیر فضای مجازی بر آسیب‌های اجتماعی است.

مدیر هنرستان هنرهای زیبای زنجان از ارسال 30 مقاله علمی و 70 اثر هنری به نخستین همایش استانی بررسی چالش‌های فضای مجازی خبر داد.

به گفته قاسمپور در کنار این همایش ورکشاب و نمایشگاه‌های مختلف با حضور صاحب‌نظران برگزار می‌شود.

دبیر همایش استانی چالش‌های فضای مجازی افزود: با توجه به ضرورت پرداخت و مواجهه علمی با پدیده‌های نوظهوری چون پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی و تکنولوژی‌های نوین شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از یک سو و در صف مقدم بودن آموزش و پرورش در مواجهه با این پدیده‌ها لزوم برگزاری این همایش‌ها احساس می‌شود.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: زمان برگزاری این همایش 18 تا 19 اردیبهشت امسال اعلام شده و افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33415417 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز