خبرگزاری کار ایران

احد رسولی در شورای‌شهر مطرح کرد:

ساکنان منطقه 6 کرج از دریافت خدمات مطلوب محروم مانده‌اند 

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۶۹۵

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و تامین منابع مالی شورای‌شهر کرج طی نطق پیش از دستور به تشریح وضعیت خدماتی منطقه 6 کلانشهر کرج پرداخت.

به گزارش ایلنا، احد رسولی امروز در نطق پیش از دستور پنجاه و ششمین جلسه شورا ضمن ارائه گزارشی از بازدید بعمل آمده از منطقه 6 و حاشیه نهر دلمبر، گفت: در جوار خانه‌ها، نهری است که در این محله تنها وظیفه‌اش جا‌دادن زباله‌ها، فاضلاب ها و نخاله های ساختمانی است. وجود حیوانات موذی مانند موش در اطراف لجن ‌زارهای کنار جوی و عدم بهداشت محیط از جمله مشکلات عمده ساکنان این منطقه است که منشا بسیاری از بیماریهای عفونی، انگلی است.

احد رسولی ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: عدم تامین روشنایی و دید کافی در شب، شکل گیری فضایی ناسالم را در پی داشته که مستعد بروز آسیب‌های اجتماعی است، عبور و مرور از پل آسیب دیده و نا‌ امنی که محل رفت و آمد کودکان بود و بوی نامطبوع زباله‌های رها شده در حاشیه نهر و روی هم رفته فضای رها شده و عدم مدیریت صحیح، ابعاد فاجعه باری را برای ساکنان منطقه بوجود آورده است.

این عضو شورا با اشاره به گفت‌وگوی انجام شده با ساکنان منطقه 6 شهرداری کرج افزود: مردم این منطقه از حداقل‌های حقوق شهروندی در چند سال گذشته بی‌بهره بودند و تاکنون نیز اقدامات مناسبی در این محله صورت نگرفته، به دلیل عدم وجود عدالت نسبی در شهر، مشکلات و مصائب ساکنان این محله بسیار است و ما این مهم را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

رسولی از مسئولان منطقه ۶ شهرداری کرج خواست برای مقابله با جانوران موذی و پاکسازی آنها، اقدامات ضروری از جمله لایروبی و جمع آوری زباله را در اولویت قرار دهند تا از شیوع بیماری‌ها و معضلات ناشی از آلودگی‌ها جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: لایروبی و ساماندهی محل با دیواره‌سازی و مدیریت نهر و مجاری آبی شهر با نگرش حفاظت و صیانت از بستر و حریم سواحل، کنترل سیلاب و جلوگیری از طغیان رودخانه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز