خبرگزاری کار ایران

خبر شوکه کننده در تبریز

ایرانپوریان از تراکتورسازی جدا می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۴۸۴

مدافع تراکتورسازی در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی فصل سخت و دشواری را در دوره هفدهم لیگ برتر سپری کرد و نتایج ضعیف این تیم به جدایی سرمربی در نیم فصل و مدیرعامل در پایان فصل منجر شد و در حال حاضر هم بحث واگذاری باشگاه نوعی بلاتکلیفی در این تیم ایجاد کرده است که ممکن است ادامه‌دار بودنش به سرخپوشان تبریزی ضربه سنگینی بزند.

در همین راستا شنیده می‌شود محمد ایرانپوریان، مدافع تراکتورسازی احتمال دارد از این تیم جدا شود و فصل آینده در جمع این تیم حضور نداشته باشد.

ایرانپوریان که از بازیکنان قدیمی این تیم محسوب می‌شود و 5 سال در این تیم حضور داشته است ولی اتفاقاتی در طول فصل برایش افتاده که او را دلچرکین کرده است.

وی فصل گذشته در دیدار فینال جام حذفی پنالتی حساسی مقابل نفت تهران از دست داد که منجر به از دست رفتن قهرمانی برای این تیم شد و در فصل جاری هم اتفاق مشابهی در دیدار با استقلال خوزستان بازهم در جام حذفی افتاد و پنالتی حساسی که از دست داد منجر به حذف این تیم از رقابت‌ها شد تا حملات شدیدی از سوی تعدادی از هواداران تراکتورسازی به این بازیکن شود و حتی شایعاتی از جرو و بحث‌های درون تیمی مطرح شد که همان زمان صحبت از دلخوری و جدایی این بازیکن مطرح شد.

ایرانپوریان که از بازیکنان با اخلاق تراکتورسازی محسوب می‌شود،‌ در طول سال‌های حضورش در این تیم بدون حاشیه کارش را انجام داده و از بهترین بازیکنان تیمش بوده است که در مقاطعی پیشنهادات خوبی را به خاطر تراکتورسازی رد کرده است و به همین خاطر رفتارهای نامناسبی که با او شد موجبات دلخوری‌اش را ایجاد کرده است.

در حال حاضر ایرانپوریان از سپاهان و یک تیم تهرانی پیشنهاد دارد ولی هنوز تصمیم نهایی برای جدایی از تراکتورسازی نگرفته است و باید دید در روزهای آینده نظرش تغییر خواهد کرد یا نه.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز