خبرگزاری کار ایران

از حمله‌های تند بابت گل نکردن پنالتی تا آمدن اسماعیلی‌فر؛

ایران‌پوریان در اندیشه جدایی از تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۴۰۴

مدافع راست با تجربه تراکتوری‌ها تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد ایران‌پوریان، مدافع راست با تجربه تراکتورسازی که در سال‌های اخیر یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده است و بازی‌های خوبی انجام داده و سال‌های طولانی حضورش در جمع سرخپوشان تبریزی به وی جایگاه ویژه‌ای داده است.

در همین راستا از تبریز خبر می‌رسد ایران‌پوریان از هواداران و مسئولان تیم ناراحت بوده و این ناراحتی به حدی است که از باشگاه تقاضای رضایت‌نامه کرده است، درخواستی که مسلماً با مخالفت مواجه شده ولی تغییری در تصمیم این بازیکن ایجان کرده است.

ایران‌پوریان در دیدار جام حذفی تیمش در دقایق پایانی وقت‌های اضافه پنالتی به دست آمده برای تیمش را تبدیل به گل نکرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و سرخپوشان تبریزی از صعود به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها باز بمانند. از دست رفتن این پنالتی هزینه زیادی برای تراکتوری‌ها داشت و باعث شد انتقادات تندی از سوی هواداران و چند نفر از داخل تیم متوجه این بازیکن شود.

ایران‌پوریان بازیکن بی‌حاشیه و محجوبی است که در طول دوران فوتبال خود هیچ مشکلی ایجاد نکرده و به همین دلیل روحیات خاصی دارد که باعث شده انتظار این حملات را نداشته باشد و از برخوردی که با وی شده ناراحت شود.

از طرفی شنیده می‌شود جذب دانیال اسماعیلی‌فر که هم‌پستی ایران‌پوریان است و از شاگردان گل‌محمدی در ذوب‌آهن بوده، جایگاه این بازیکن را در تیم متزلزل کرده است. گل‌محمدی اعتقاد زیادی به اسماعیلی‌فر دارد و اگرچه در دو دیدار اخیر هر دو بازیکن در ترکیب حضور داشتند، وظایف ‌ایران‌پوریان محدود شده و او مثلت سابق بازیکن آزاد سمت راست تراکتورسازی نیست.

شنیده‌ها هم از این حکایت دارد که ممکن است ایران‌پوریان در ادامه فصل نیمکت‌نشین شود و دیگر مثل همیشه به او بازی نرسد.

مجموعه این عوامل ناراحتی شدید ایران‌پوریان را درپی داشته و او را وادار کرده سراغ مدیریت باشگاه برود و درخواست رضایت‌نامه کند.

با توجه به مشکلات اخیر میان گل‌محمدی و هواداران تراکتورسازی که با کنار گذاشتن سینا عشوری و محمد ابراهیمی کلید خورد (و سرمربی تراکتورسازی مجبور شد علیرغم میلش ابراهیمی را برگرداند) جدایی ایران‌پوریان می‌تواند برای سرمربی تراکتوری‌ها گران تمام شود و زاویه جدیدی میان او و پرشورها ایجاد کند و به همین دلیل باشگاه با مدیریت این موضوع مانع از رسانه‌ای شدنش در روزهای اخیر شده است.

شنیده‌های حکایت از آن دارد که اطرافیان با ایران‌پوریان در حال صحبت هستند تا ناراحتی وی را رفع و رجوع کنند و اجازه تولید حاشیه جدیدی برای تیم ندهند.

ایران‌پوریان در سال‌های اخیر پیشنهادات زیادی را برای ماندن در تراکتورسازی رد کرده است که مهم‌ترین آنها پیشنهاد استقلال در ابتدای فصل گذشته بود که مبلغ مالی بالایی هم داشت ولی او را برای جدایی از تراکتورسازی وسوسه نکرد.

تراکتورسازی روز جمعه دیدار حساسی با پرسپولیس دارد و اتفاقات اخیر می‌تواند به تیم در این دیدار مهم ضربه بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز