خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس مجلس خطاب به افتتاحیه مسابقات قرآنی جامعه کارگری

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۴۲۳

علی لاریجانی (رئیس مجلس شورای اسلامی) پیامی خطاب به شرکت‌کنندگان در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی جامعه کارگری منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در متن این پیام آمده است:

«یکی از دستاوردهای مهم نظام شکوهمند جمهوری اسلامی، تمسک و انس آحاد جامعه با قرآن، این کتاب آسمانی می‌باشد. آوای دلنشین تلاوت قرآن کریم در هر محفل و مجلسی طنین‌انداز شود موجب تلطیف قلوب و آرامش جسم و روح می‌شود.

کارگران شریف ایران اسلامی یکی از پایه‌های این نظام شکوهمند هستند که در همه عرصه‌ها همراه و همگام با آحاد جامعه در حفظ و صیانت از آن با بهره‌گیری از انوار متعالی قرآن و عترت کوشیده است.

جای بسی افتخار است که این قشر زحمتکش و مظلوم جامعه در کنار تلاش و کوشش در عرصه تولید، سعی وافری در انس با قرآن و فراگیری رشته‌های مختلف قرآنی اعم از حفظ آیات، تلاوت و قرائت قرآن و درک مفاهیم و مبانی این کتاب آسمانی از خویش بروز می‌دهند که ضرورت دارد تا از این افراد شایسته و خداپسندانه قدردانی شود.

اینجانب ضمن قدردانی از برپایی و برگزاری محفلی معنوی که در آن تلاش و کوشش کارگران و خانواده آنان به رقابت در تبلیغ قرآن کریم می‌کنند، امیدوارم که همگان در عنایت ویژه به فرامین و ارشادات زندگی‌ساز این کتاب الهی کوشش و تلاش داشته باشید.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز