خبرگزاری کار ایران

پیام وزیر کار به افتتاحیه مسابقات قرآنی جامعه کارگری

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۴۲۰

علی ربیعی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) پیامی برای منظور افتتاحیه مسابقات قرآنی جامعه کارگری منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان هذا القران یهدی للتی هی اقوم و یبشر المومنین الذین یعلمون الصالحات

قرآن گلستانی است که بهارش بی‌خزان است و طراوت ثمرات این گلستان، برای تمامی نسل‌ها ابدی و جاویدان. کلام نورانی خدا و دستور لایزال سعادت بشری است و حلقه اتصال مسلمین جهان. کوثر حیات‌بخشی است که معارف آن روشنگر دل‌ها و شفابخش قلوب پاکان است. قرآن یگانه معجزه سرمدی پیامبر خاتم (ص) است و تنها گواه ابدی که در همیشه زمان بر تارک اعصار می‌درخشد:

نور خورشیدم فتاده بر شما / لیک از خورشید ناگشته جدا

به راستی کدام کتاب را می‌توان یافت که چنین ویژگی‌ها و شاخصه‌های بارز و مملو از راهنمایی‌های نجات بخش جاودانه بشریت را دارا باشد؟ تنها باید بر ساحل آرامش‌بخش این دریای بیکران به تفکر نشست و نظاره‌گر عبرت‌ها و حکمت‌ها و سرنوشت‌هایی بود که هر یک برای انسان، برهان قاطع و منشور جاودانگی است.

باری، در هر فرصتی این نعمت بزرگ الهی سزاوار تکریم و تقدس است و بندگان را شایسته است که به شکرانه‌اش در برابر خداوند بزرگ اطاعت پذیر باشند و تسلیم. در منزلت و بزرگی این کتاب آسمانی همین بس که هنوز مرزبانان شریعت و بزرگان دین و عالمان قرآن در این اقیانوس بیکران شناورند.

اینجانب خداوند قادر منان را سپاسگذارم که فرصتی پیش آمده تا اکنون شما کارگران مومن و عاشقان به قرآن نیز با کوله‌باری از اراده و ارادت در ساخت مقدس قرآن زانوی ادب و تلمذ زده و با عطر ملکوتی آیات قرآن کریم روح و جان خود را صیقل دهید. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز، ضمن اینکمه تمسک و توسل به حبل قرآنی را سرلوحه تمامی برنامه‌های خود قرار داده، بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی را کارآمدترین راهکار برای تحقق بخشی به ماموریت‌های بنیادین خود، به ویژه در ترویج فرهنگ کار و تلاش می‌داند که اکنون شما نیز در این محفل پرانس به میهمانی نشسته‌اید.

از درگاه خداوند متعال، برای همه شما عزیزان سلامتی و توفیق خدمت روزافزون مسالت می‌نمایم.

السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز