خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد:

امدادرسانی به ۲۴۵۰ تن از هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۲۷۷

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به 2 هزار و 450 تن از هموطنان در 13 استان کشور گفت: عملیات امدادرسانی در استان های خوزستان،کرمانشاه و لرستان همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در 13 استان کشور اظهارداشت: در روزهای 7 تا 11 اردیبهشت ماه، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در 13 استان آذربایجان شرقی،اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، سمنان، فارس، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان و یزد به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی امدادرسانی کردند.

وی بیان کرد: 46 شهر، روستا و مناطق عشایرنشین در این استان‌ها متاثر از این حوادث بودند و در مجموع به 2 هزار و 450 تن امدادرسانی شد که از این تعداد 182 نفر به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به تخلیه سیلاب از 53 واحد مسکونی، تاکید کرد: 93 تیم عملیاتی متشکل از 350 امدادگر و نجاتگر به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی امدادرسانی کردند.

سلیمی افزود:امدادگران همچنین در میان حادثه دیدگان اقلامی از جمله 47 دستگاه چادر، یک هزار و 530 تخته  پتو ، 4 هزار و 130 کیلوگرم نایلون،309 تخته موکت،  یک هزار و 745 قوطی کنسروجات،87 کیلوگرم قند و شکر،  340 قرص نان، 107 کیلوگرم خرما و 149 کیلوگرم حبوبات توزیع کردند و امدادرسانی در خوزستان،کرمانشاه و لرستان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز