خبرگزاری کار ایران

پیگیر تشکیل فراکسیون بازنشستگان در مجلس هستیم

کد خبر : ۶۱۷۰۰۹

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون نظارت بر اجرای برنامه‌های توسعه کشور، بر تشکیل فراکسیون بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد خدابخشی (نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون نظارت بر اجرای برنامه‌های توسعه کشور) در نشست با جمشید تقی زاده (مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری) اظهار داشت: من با جدیت پیگیر تشکیل فراکسیون بازنشستگان در مجلس هستم تا نمایندگان مردم در کنار جامعه بازنشستگی حضور یافته و با تعامل و همفکری نسبت به سیاستگذاری‌های مورد نیاز و انتظار اقدام کنند.

خدابخشی تصریح کرد: باتوجه به مشکلاتی که بازنشستگان عزیز با آن دست به گریبان هستند باید در جهت حفظ و ارتقای جایگاه و منزلت بازنشستگان اقدام شود. باید امور بازنشستگان در مجلس متولی خاصی داشته باشد و مجلس در این زمینه اهتمام ویژه‌ای دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: طرح فراکسیون بازنشستگان در مجلس را پیگیری می‌کنم و امیدوارم که با شکل‌گیری آن، شاهد ظهور قوانین کارآمد و مثبت در حوزه بازنشستگی باشیم.

خدابخشی تاکید کرد: من از طرف فراکسیون نظارت بر برنامه‌های توسعه کشور در جهت حل مسائل و مشکلات بازنشستگان همکاری و کمک می‌کنم.

جمشید تقی‌زاده (مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری) نیز در این نشست، با تاکید بر اینکه ما کارگزار بازنشستگان عزیز و فرهیخته هستیم، گفت: تلاش‌ها و خدمات بازنشستگان که عمر خود را در راه خدمت به کشور سپری کردند نباید به هیچ عنوان فراموش شود و از جهت اعتقادی وظیفه ما خدمت به این عزیزان است به گونه‌ای که عزت و کرامت آنها حفظ شود.

تقی‌زاده با تاکید بر لزوم انجام اصلاحات پارامتریک در حوزه بازنشستگی و صندوق‌های بازنشستگی، گفت: اعتمادسازی بین بازنشستگان و صندوق بازنشستگی در دستور کار قرار دارد و به این مهم توجه می‌شود.

وی اضافه کرد: ما باید با کمک هم به یک ادبیات مشترک در حوزه صندوق‌ها و بازنشستگی برسیم و برمبنای آن مسائل را پیگیری و حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز