خبرگزاری کار ایران

خداحافظی آندرس افسانه‌ای با طرفداران

اینیستا: از بارسلونا و لاماسیا به خاطر همه چیز ممنونم

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۹۰۵

هافبک باتجربه اسپانیایی در کنفرانس خبری امروز اعلام کرد در پایان فصل از بارسلونا جدا می‌شود.

به گزارش ایلنا، آندرس اینیستا در کنفرانس مطبوعاتی‌اش گفت: این کنفرانس مطبوعاتی است که اعلام کنم این آخرین فصل من در بارسلونا خواهد بود. این تصمیم بسیار دشوار و متفکرانه بوده است. بعد از 22 سال حضور در بارسلونا می‌دانم که چه افتخاری است که بازیکن بارسلونا باشید؛ بهترین باشگاه جهان برای من. اگر اینگونه تصور می‌کردم که دوران حرفه‌ای ام را در بارسلونا به پایان برسانم باید احساس مفید بودن، مهم و به عنوان یک استارتر را در خودم می‌دیدم.

او ادامه داد: واقع روی دشواری برای من خواهد بود چون زندگی‌ام در این باشگاه به پایان می‌رسد و باید خداحافظی کنم؛ واقعا پیچیده است. می‌خواهم از بارسلونا و لاماسیا به خاطر هر آن چیزی که به من دادند تشکر کنم؛ زیرا من چیزی هستم که بخشی از آنها به من بخشیده‌اند. از همه بازیکنان و هم تیمی‌هایی که این سالها به من کمک کردند تشکر می‌کنم. به همراه همسر و خانواده‌‌ام روزهای فراموش نشدنی در این شهر سپری کردیم. سه فرزندم در بارسلون متولد شده‌اند و این برای من اهمیت دارد.

اینیستا در بارسلونا در حال حاضر سالانه رقمی حدود 10 میلیون پوند دریافت می‌کرد و به نظر می‌رسد در لیگ چین، مقصد احتمالی‌اش، دو برابر این رقم را دریافت کند. هافبک 22 سال در شهر بارسلونا حضور داشت و شش سال آن در تیم‌های پایه تم کاتالان‌ها سپری شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز