خبرگزاری کار ایران

امروز در استان البرز؛

جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی و کمیسیون ماده 5 برگزار شد

کد خبر : ۶۱۶۵۴۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: 15 درخواست در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان البرز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، خسرو ارتقایی در پایان جلسه"کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی" استان البرز با اعلام گزارش کار این نشست، گفت: این جلسه برای رسیدگی به 15 دستور کار تشکیل شده بود که 3 دستور کار به علت نواقص پرونده ای و مغایرت های قانونی مورد موافقت اعضای کارگروه قرار نگرفت و 9 مورد دیگر شامل درخواست های اشخاص حقیقی و حقوقی برای اجرای طرح های تولیدی، صنعتی و خدماتی و غیره در مورد موافقت اعضای کارگروه قرار گرفت و تصویب شد.

وی افزود: همچنین مقرر شد در خصوص 3 مورد از طرح ها که خارج از حریم شهرها قرار داشت، ضمن بازدید از محل در فرمانداری تصمیم گیری در خصوص آنها صورت پذیرد. 

ارتقایی تصریح کرد: در این نشست درخواست‌های شهرداری‌های مشکین دشت و چهارباغ و فرمانداری‌های طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد، شهرداری گرمدره و جهاد کشاورزی شهرستان کرج مبنی بر طرح درخواست ها و پرونده های اجرا شده با موضوع انبار در حریم  مورد بررسی قرار گرفت. 

وی اضافه کرد: طرح تخریب و بازسازی دیوار و بنا، فنس کشی پیرامون یک ملک، احداث انبار به مساحت 30 مترمربع جهت کار زنبورداری، فنس کشی، سوله انبار محصولات کشاورزی و اتاق نگهبانی و دیوارکشی، احداث گلخانه به مساحت 3 هزار و 650 مترمربع، بنای نگهبانی و اتاق کارگری و انباری و دفتر کار و سردخانه و اتاق بسته بندی به مساحت 74 مترمربع و استخر ذخیره آب 183 مترمکعب و دیوارکشی پیرامون ملک به صورت پایه و نرده ، احداث گلخانه سبزی و صیفی جات به مساحت 12 هزار و 144 مترمربع، احداث بنای کارگری و استخر ذخیره آب و دیوارکشی و..از جمله مصوبات این کارگروه بود‌.

شایان ذکر است امروز ، جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان البرز به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر فنی و مدیریت بحران استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداران عضو کارگروه برگزار شد.

در ادامه نبز جلسه کمیسیون ماده 5 با حضور اعضا برگزار شد و پرونده هایی مربوط به شهرهای فردیس و نظرآباد و اشتهارد مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز