خبرگزاری کار ایران

الله‌کرمی: رقابت‌های قهرمانی جهان تدارکاتی بازی‌های پارا آسیایی است

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۷۸۱

رئیس انجمن پارا تیراندازی هدف از شرکت در رقابت های قهرمانی جهان را کسب سهمیه بازی های پارالمپیک دانست و گفت: این رقابت ها تدارکاتی بازی های پارا آسیایی جاکارتا است.

به گزارش ایلنا، رقیه الله کرمی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: اردوهای آمادگی تیم ملی از روز گذشته آغاز شده است و تیم ایران با ترکیب شش ورزشکار روز دهم اردیبهشت ماه به رقابت های قهرمانی جهان در کره جنوبی اعزام می شود.

وی افزود: تمام کشورهایی که صاحبنام هستند و سهمیه حضور در  رقابت های قهرمانی جهان را کسب کرده اند در این مسابقات حضور دارند و از ایران هم شش نفر اعزام خواهند شد. هدف ما این است که سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو را کسب کنیم. این رقابت ها همچنین مانند مسابقه تدارکاتی برای حضور موفق در بازی های پارا آسیایی جاکارتا است.

رئیس انجمن پاراتیراندازی اظهار داشت:بعد از رقابت های قهرمانی جهان پنج مرحله اردوی آمادگی دیگر برگزار می شود و سعی می کنیم تعداد روزهایی که اردوها برگزار می شود را بیشتر کنیم تا از جهت فنی، تکنیکی و تاکتیکی، تمرکز بیشتری روی تیم ملی داشته باشیم. همچنین نفرات دیگری هم به اردو دعوت خواهند شد تا با موافقت معاونت فنی کمیته ملی پارالمپیک نفرات بیشتری را به بازی های پارا آسیایی جاکارتا اعزام کنیم.

الله کرمی از فعال کردن رشته اهداف پروازی خبر داد و افزود: رشته تراپ اهداف پروازی به تازگی اضافه شده است و عبدالرضا توسل خواه نیز در این ماده فعالیت کرده و مدال طلای رقابت های جام جهانی را کسب کرده است. رقابت های این رشته در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ برگزار می شود و ممکن است با موافقت کمیته بین المللی پارالمپیک در بازی های ۲۰۲۰ نیز به رشته های دیگر اضافه شود که با این شرایط باید فعالیت در این رشته را آغاز کنیم چون یک تیرانداز طلایی داریم و باید استعدادهای دیگر نیز شناسایی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز