خبرگزاری کار ایران

الله کرمی: کسب بهترین نتایج پارا تیراندازی را نوید می دهم

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۶۹۰

رئیس انجمن پارا تیراندازی ایران از روند رو به رشد و ارتقای این رشته خبر داد و ابراز امیدوار کرد تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان و بازی های پارا آسیایی جاکارتا نتایج بهتری را کسب کند.

به گزارش ایلنا، رئیس انجمن پارا تیراندازی ایران از روند رو به رشد و ارتقای این رشته خبر داد و ابراز امیدوار کرد تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان و بازی های پارا آسیایی جاکارتا نتایج بهتری را کسب کند.

رقیه الله کرمی با بیان این مطلب  گفت: برترین های پنج مرحله رقابت های آزاد تیراندازی را شناسایی و به اردوها دعوت می کنیم. در اردوها نیز کمیت برای ما مهم نیست بلکه کیفیت کار از اهمیت بالاتری برخوردار است.

وی به رقابت های قهرمانی جهان و بازی های پارا آسیایی جاکارتا اشاره کرد و افزود: رقابت های قهرمانی کشور سال آینده با کمک فدراسیون جانبازان و معلولان تحت نظر کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار خواهد شد. امیدواریم تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان کره جنوبی، بازی های پارا آسیایی جاکارتا و پارالمپیک توکیو توانایی خود را بیش از پیش با بهترین وضعیت نشان دهد.

رئیس انجمن پارا تیراندازی حمایت های بیشتر فدراسیون جانبازان و معلولان را در رسیدن به اهداف انجمن تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: با این اتفاق نوید روزهای خوش را در زمینه آموزش، برگزاری مسابقات و اردوها می دهم. البته پیش از این هم مسابقات و اردوها در سطح خوبی برگزار شده است. ما سعی می کنیم یک مرحله از اردوهای آمادگی را تا پایان امسال برگزار کنیم.

الله کرمی در پایان گفت: پیش از این نیز بهترین اردوها و تجهیزات را تهیه کردیم. سالن تیراندازی را نوسازی کردیم تا از لحاظ فنی نیز این رشته را ارتقاء دهیم. با این شرایط من کسب بهترین نتایج این رشته را نوید می دهم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز