خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن پارا تیراندازی خبر داد؛ احتمال تغییر ترکیب اعزامی به پاراآسیایی جاکارتا

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۵۷۲

نخستین اردوی آمادگی تیم ملی پارا تیراندازی برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا و رقابت های قهرمانی جهان از ۲۶ آذرماه در تهران آغاز شده است و به گفته رئیس انجمن پارا تیراندازی احتمال تغییر ترکیب اعزامی به مسابقات وجود دارد.

به گزارش ایلنا، نخستین اردوی آمادگی تیم ملی پارا تیراندازی برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا و رقابت های قهرمانی جهان از ۲۶ آذرماه در تهران آغاز شده است و به گفته رئیس انجمن پارا تیراندازی احتمال تغییر ترکیب اعزامی به مسابقات وجود دارد.

رقیه الله کرمی با بیان این مطلب گفت: اردوی نخست تیم ملی پارا تیراندازی از روز ۲۶ آذرماه در تهران آغاز شده و تا روز ۱۰ دی ماه ادامه دارد. در این اردو ۱۵ نفر در مواد تپانچه و تفنگ بادی SH۲ و  SH۱حضور دارند.

رئیس انجمن پارا تیراندازی از تغییر ترکیب تیم ملی در اردوها خبر داد و افزود: احتمال تغییر ترکیب تیم ملی وجود دارد، چون از هر ورزشکاری که توانایی خود را نشان دهد و در اردو بتواند رشد کند، استفاده می کنیم بنابراین اسامی در اردوها تغییر می کند. در برخی مواد نیز ممکن است از ترکیب جدید استفاده کنیم.

وی افزود: این اردو ها برای بالا رفتن آمادگی تیم ملی جهت حضور در رقابت های قهرمانی جهان است که اردیبهشت ماه برگزار می شود و همچنین بازی های پاراآسیایی جاکارتا است.

الله کرمی با اعلام این مطلب که ترکیب تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان مشخص نشده است، اظهار داشت: ترکیب تیم ملی برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان مشخص نشده است، اما کسانی می توانند در این مسابقات شرکت کنند که در مسابقات برون مرزی حضور داشته و رکورد ورودی را به دست آورده باشند. با این حال حضورشان در رقابت های قهرمانی جهان منوط به این است که در اردوها توانایی خود را نشان دهند.

وی ادامه داد: ۱۲ نفر جواز حضور در رقابت های جهانی را کسب کرده اند، اما اگر رشد خوبی در اردوها نداشته باشند تغییر می کنند. قبل از سال ۹۷ چهار اردو برای تیم ملی در نظر گرفته ایم که آنها را بر اساس تمرینات تاکتیکی و تکنیکی و افزایش رکورد گذاشته ایم که این رشد باید به گونه ای باشد که در مسابقات قهرمانی جهان و بازی های پاراآسیایی جاکارتا بتوانیم امتیازات خوبی کسب کنیم.

رئیس انجمن پارا تیراندازی گفت: در اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی جهان وضعیت اردونشینان از لحاظ کمی و کیفی و رکوردی سنجیده شده و به مسابقات اعزام می شوند. آنها از لحاظ رکوردی باید شرایط خوبی برای شرکت در مسابقات خارجی داشته باشد. بنابراین شخص ورزشکار برای ما ملاک نیست بلکه رشد و پیشرفت وی در اردوهای آمادگی مهم است.

الله کرم در پایان از اضافه شدن ماده جدیدی در بازی های پارالمپیک خبر داد و اظهار داشت: ماده R۹ به تازگی به بازی های پارالمپیک اضافه شده است و ما می توانیم در بازی های پاراآسیایی نیز در این ماده بدرخشیم. ما از کشورهایی هستیم که با درنظر گرفتن رکوردهایی که در دنیا زده شده است می توانیم رشد خیلی خوبی در آن داشته باشیم. در رقابت های جام جهانی کرواسی معصومه خدابخشی بدون تمرین در این مساباقت شرکت کرد اما در بازی های پاراآسیایی نفرات را طبق تمرینات و نظر کمیته فنی انتخاب می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز