خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های استان تهران:

اگر به مسائل فرهنگی رسیدگی شود شاهد جرم کمتری خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۷۷۸

مدیرکل زندان‌های استان تهران با قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام میرصانعی، طی حکمی حجت الاسلام سیدمصطفی حقی را به عنوان سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان تهران منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، مصطفی محبی، فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی را اعم از فعالیت‌های مباحث قرآنی، اشتغال‌زایی، هنرهای تجسمی، فعالیت های ورزشی، کتابخوانی، آموزش مهارت‌های اساسی زندگی و …  بسیار گسترده عنوان و با اعلام این مطلب که خدمات رسانی فرهنگی در سه جامعه هدف کارکنان، پرسنل وظیفه و مددجویان در زندانهای استان با جدیت پیگیری می شود، گفت: حضور روحانیت و کارکنان فرهنگی در میان مددجویان در زندان ها و همچنین پیگیری مشکلات مددجویان از سوی جامعه روحانیت در پوسته داخلی زندان ها می تواند تا حد زیادی امر اصلاح و تربیت را تسهیل کند.

وی در هم آمیختگی روحانیت و مددجویان در سطح زندان‌های استان را ستودنی دانست و افزود: ارتباط گیری موثر معنوی و فرهنگی با مددجویان در زندان ها هنر آمیخته به علم مدیریتی است که روحانیت معزز با بکارگیری این تکنیک تربیتی می‌توانند رسالت خویش را با کیفیت بالاتری ارائه کنند.

حقی هم در این جلسه با بیان این مطلب که مقید به اصل تقدم امورات فرهنگی بر فعالیت‌های قضایی در جامعه است با تکیه بر آیه مقدس قرآن که تزکیه را مقدم بر تعلیم می‌داند گفت: در جامعه اگر به مسائل فرهنگی رسیدگی شود شاهد به مراتب مجرم کمتری خواهیم بود.

حقی در ادامه از مشارکت بیشتر مددجویان در برنامه های فرهنگی در برنامه کاری خود در تشدید روند فعال سازی مددجویان در زمینه های فرهنگی خبر داد.

در پایان محبی با اعطاء حکمی حجت‌الاسلام حقی را به عنوان سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی زندان های استان معارفه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز