خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان تعزیرات در جمع روسای شعب ویژه ارز اعلام کرد؛

تاکید بر رسیدگی فوری و قانونمند به تخلفات بازار ارز بنابر مطالبه مردم و دولت

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۲۸۳

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در دیدار با روسای شعب ویژه رسیدگی به تخلفات ارز، با اشاره به مطالبه مردم و دولت از این سازمان بر ضرورت رسیدگی فوری و قانونمند به تخلفات بازار ارز تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، جلسه بررسی و ساماندهی بازار ارز در راستای اجرای مصوبات دولت و افزایش اثربخشی اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی در توسعه امنیت اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار و تعامل و همکاری موثر دستگاه های مسئول در امر مبارزه با قاچاق ارز با حضور معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و روسای شعب ویژه قاچاق ارز استان تهران تشکیل شد.

جمال انصاری در این جلسه به تبیین اقدامات متعدد سازمان در راستای مصوبات ستاد اقتصادی دولت برای کنترل بازار ارز پرداخت و گفت: آنچه مهم و مورد تاکید است حمایت از چنین تفکری در دولت بوده که نیازمند عزم و اراده جدی در مقام اجرا است بنابراین سازمان در این موضوع با تفکر نظارتی باید حضور حداکثری در بازار داشته باشد تا مطابق وظایف و صلاحیت ها همراه دولت در کنترل تخلفات اقتصادی باشد.

وی افزود: بر همین اساس مردم و دولت انتظار دارند شعب ویژه تعزیرات با حضور گسترده و همه جانبه در گشت‌های مشترک ضمن تعامل و همکاری موثر با دستگاه های متولی نسبت به رسیدگی فوری و قانونمند به پرونده های متشکله اقدام کنند.

در ادامه این جلسه هر یک از مدعوین نظرات خود در در زمینه مبارزه با قاچاق ارز بیان کردند.

گفتنی است، در پایان این جلسه جمعی از روسای شعب تعزیرات حکومتی استان تهران با دستور رئیس سازمان تعزیرات و به منظور کنترل تخلفات اقتصادی به عنوان شعب ویژه رسیدگی به تخلفات ارز منصوب و تا آرامش کامل بازار مسئول رسیدگی به تخلفات این حوزه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز