خبرگزاری کار ایران

مهاجری: حساس ترین بازی فصل را بردیم/ مسئولین یک روز آمدند و نتیجه اش را دیدند

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۲۴۷

سرمریب پدیده مشهد درباره برد تیمش مقابل نفت و جدال با سیاه جامگان صحبت کرد.

رضا مهاجری در گفت و گو با ایلنا، درباره برد تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: تیم ما از لحاظ فنی مشکل خاصی نداشت و در این هفته ها که نتیجه نگرفتیم فقط به دلایل حاشیه ای و بیرون زمین بود. من در تمام مصاحبه هایم به این نکته اشاره کردم.

وی در ادامه افزود: بازی خوبی مقابل نفت انجام دادیم. نیاز به برد داشتیم و به نوعی مجبور بودیم. نفت هم شرایطی مثل ما داشت. افاضلی تمام تلاش خود را کرده است. تا وقتی به آنها توجه شد نتیجه گرفتند اما دوباره با آغاز شدن مجدد مشکلاتشان نتایج این تیم هم افت کرد. ما هم قبل از بازی چند تن از مسئولان استان آمدند و دلگرمی کوچکی دادند و نتیجه اش را هم مشاهده کردید.

سرمربی پدیده در ادامه بیان داشت: حساس ترین بازی فصل خود را با برد پشت سر گذاشتیم. هفته بعد هم دربی داریم. می رویم تا جایگاهمان را بهتر کنیم. درست که ما ماندگار شدیم و سیاه جامگان افتاده است اما می خواهیم طوری بازی کنیم که مدعی شویم دربی ما کیفیت دارد.

وی همچنین تصریح کرد: به نظر من شاید خیلی از مسئولین ما خواب بودند اما جایی که نیاز داشتیم آمدند. ای کاش این کار زودتر انجام می شد. مدیریت شورای شهر و نماینده استاندار و قوه قضاییه و هیئت فوتبال و .. آمدند و روز خوبی را شکل دادند. امیدوارم در تمام سال این اتفاق شکل بگیرد.

مهاجری در پایان گفت: پدیده دیگر نیست و بهتر است با این شرایط این تیم وجود نداشته است. پدیده آقایان مسلمان و شوشتری خوب بود. این پدیده نباشد بهتر است. مدیران باید تصمیم بگیرند که ببینیم چه کار کنیم. هنوز دو بازی باقی مانده است.  اول فصل فکر نمی کردم اینطور شود. تصورم این بود که قرار گرفتن بین 5 یا شش تیم نخست سخت باشد نه اینکه بخواهیم برای سقوط بجنگیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز