خبرگزاری کار ایران

رضا مهاجری: سعی کردیم روحیه بازیکنان را برگردانیم/ معجزه هم نمی‌تواند به سیاه‌جامگان کمک کند

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۲۸۶

سرمربی پدیده از تقابل تیمش با پرسپولیس می‌گوید.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده خراسان که در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس همراه با رضا ناصحی کاپیتان تیم پدیده حاضر شده بود در خصوص بازی فردا گفت: در ابتدا سال نو را به همه مردم تبریک می‌گویم و امیدوارم سال پر از محبتی در پیش باشد. درباره بازی باید بگویم که بازی سختی خواهد بود. استقلال و پرسپولیس شرایط ویژه‌ای دارند اما با همه مشکلاتی که وجود دارد سعی کردیم بچه‌ها را از نظر روانی آماده بازی کنیم.

وی ادامه داد: ما بچه‌های تیم را برای بازی فردا آماده کردیم، این در حالی است که باید به مصاف پرسپولیسی برویم که قهرمان لیگ است و در لیگ قهرمانان آسیا هم شرایط خوبی دارد. امیدوارم فردا هواداران به ورزشگاه بیایند؛ چراکه روز سختی داریم و حمایت هواداران لازم است. من از نظر فنی نگرانی برای بازی فردا ندارم، اما از نظر انگیزشی باید بازیکنان را آماده کنیم و باید به‌گونه‌ای مقابل پرسپولیس بازی کنیم که نتیجه خوبی بگیریم. به هر حال باید به تیم انگیزه تزریق شود، اما ما در این باره ضعیف هستیم. فکر می‌کردیم قبل از آغاز سال نو مشکلات حل می‌شود، اما این اتفاق رخ نداد، اما وظیفه من است که اینجا مشکلات را بگویم تا مردم بدانند بازیکنان با چه مشقتی بازی می‌کنند. همین حالا تیم سیاه‌جامگان لیگ برتر را از دست داد و این موضوع برای من از همه سخت‌تر است؛ چراکه این تیم را من از لیگ دو به لیگ یک و سپس لیگ برتر آوردم و پله‌های ترقی را این تیم با من طی کرد.

مهاجری افزود: کار در لیگ یک سخت است و فکر می‌کنم حتی معجزه هم نمی‌تواند به سیاه‌جامگان کمک کند. باید کمک کنیم که پدیده هم به این سرنوشت دچار نشود. فقط استاندار می‌تواند به ما کمک کند و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. رفتن راحت‌ترین کار است اما ما ایستادیم تا از کارمان حمایت کنیم و تا آنجایی که بشود، خدمت خواهیم کرد.

سرمربی پدیده در مورد وضعیت مصدومان و محرومان این تیم برای بازی با پرسپولیس افزود: مصدوم ما شهاب گردان است که وضعیتش در حال بهتر شدن هم قرار دارد، اما ما ریسک نکردیم تا شرایط او کاملاً خوب شود، البته در تمرینات دو بازیکن ما صورت به صورت شدند و بینی‌شان شکست و کمندانی هم کمی از ناحیه مچ پا مشکل دارد و فردا با صلاحدید کادر پزشکی و کادر فنی درباره آنها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

مهاجری خاطرنشان کرد: تا ۲۸ اسفند منتظر بودیم که مشکلات حل شود و بازیکنان آنقدر با کیفیت تمرین می‌کردند که هر کسی تمرینات ما را می‌دید، به وضعیت پدیده امیدوار می‌شد اما وقتی اتفاقاتی که باید می‌افتاد نیفتاد، دچار مشکل شدیم و بازی با فولاد را از دست دادیم. همین‌که در تمرینات مصدوم می‌دهیم نشان می‌دهد بازیکنان چقدر با انگیزه تمرین می‌کنند؛ چراکه آنها می‌خواهند از اعتبار استان دفاع کنند، اما این کارها موقتی است. ما در نیم‌فصل دوم چند بار این کار را انجام دادیم و توانستیم ترمز استقلال را بکشیم اما بعد از آن اتفاقی نیفتاد، سپس مقابل سپیدرود انسجام تیمی خوبی داشتیم اما بازهم اتفاقی رخ نداد. تا جایی می‌شود بازیکنان را این‌گونه تحریک کرد، اما بعد از آن باید اتفاقاتی رخ می‌داد که نشد. الان همه وضعیت تیم ما را می‌دانند و می‌توانیم در این ۴ بازی امتیاز بگیریم، اما باید به تیم ما توجه شود.

سرمربی پدیده در نشست خبری خود افزود: همه تمرکز ما در حال حاضر این است که تیم را در لیگ نگه داریم، اما فصل بعد هرچه می‌خواهد بشود، بشود. هرچند که در این بین برخی‌ها شیطنت می‌کنند، به طور مثال؛ شب بازی با پرسپولیس بحث پراهیچ مطرح شد و این کارها شیطنت است. ما در تمرین می‌خواهیم دو ساعت حس خوب داشته باشیم، اما درگیری‌های ذهنی اجازه نمی‌دهد. تلفن همراه من مخزن اسرار بازیکنان است و سخت است که بازیکنان را این‌گونه آماده کنیم، اما این کارها یکطرفه نمی‌شود. ما امیدوارانه حرکت می‌کنیم و باید حمایت شویم، هرچند دیر شده است.

وی تصریح کرد: الان به تنها چیزی که فکر می‌کنم چند بازی باقیمانده است و فرصتی برای فکر کردن به مسائل دیگر ندارم. تمرکز ما این است که در حال حاضر بازیکنان را آماده کنیم و نمی‌شود در این شرایط کنار کشید. ما باید با حرف و صحبت بازیکنان را برگردانیم، خود شما خبرنگاران بهتر از همه می‌دانید بازیکنان ما چه پیشنهاد‌های خوبی در نیم‌فصل داشتند. بازیکنان ما از استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن و... پیشنهاد داشتند اما مردانه ایستادند و باید این ۴ بازی را تمام کنیم و فصل را به پایان برسانیم. برای من و مجموعه باشگاه پدیده سخت است که روزگاری از بردن سپاهان، استقلال و تراکتورسازی حرف می‌زدیم اما الان باید صحبت از نیفتادن کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز