خبرگزاری کار ایران

زلزله در اردوی حریف پرسپولیس/ مهاجری استعفا می دهد؟!

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۲۱۵

اوضاع باشگاه مشهدی در آستانه دیدار با پرسپولیس اصلا قابل توجه نیست.

به گزارش ایلنا، شرایط باشگاه پدیده خراسان در آستانه دیدار حساس این تیم در برابر پرسپولیس اصلا شبیه به یک باشگاه لیگ برتری نیست. تیمی که در سال‌های گذشته هم با مشکلات مختلف روبه‌رو می‌شد اما با سیلی صورتش را سرخ نگه می‌داشت، این روزها در مخمصه‌ای عجیب گرفتار شده‌است و گویا قرار هم نیست هیچیک از مسئولان مجموعه پدیده مادر و استان خراسان رضوی به داد این تیم برسند.

پدیده‌ای‌ها از ابتدای سال ۹۷ وقتی دیدند قرار نیست حتی ریالی از مطالباتشان پرداخت شود، دست به اعتصاب زدند و با صرفا یکی دو جلسه تمرین پذیرفتند راهی اهواز شوند. پیش از برگزاری مسابقه مقابل فولاد هم مشخص بود که چه قرار است بر سر یکی از دو نماینده فوتبال خراسان بیاید. در نهایت این فولاد بود که پس از یک نیمه متوازن، در نیمه دوم از خستگی بازیکنان پدیده استفاده کرد و با زدن ۲ توپ به تیرک حریف و به ثمر رساندن یک پنالتی، سه امتیاز را از آن خود کرد.

این سفر و این شکست در شرایطی رقم خورد که پدیده‌ای‌ها حتی نمی‌دانستند عازم این سفر خواهندشد یا نه؟ باشگاهی که پیش از آغاز لیگ هفدهم راهی اردوی ترکیه شد، حالا به سختی از پس پرداخت هزینه بلیت هواپیما و رزرو هتل در اهواز برآمد.

در این میان، با وجود پرخاش بی حد و حصر بازیکنان در تمرینات که به واسطه عصبانیت از شرایط موجود است، مصاحبه‌های متعدد مدیرعامل این تیم بدجور توی چشم می‌زند و سبب شده تا بازیکنان طلبکار پدیده حسابی شاکی شوند. آنها معتقدند کسی که نتوانسته ریالی به تیم تزریق کند، چطور مدعی است که نامش به عنوان مدیرعامل تیم باید قرار بگیرد. 

در فوتبال پر از عجایب ایران، اینکه ناگهان یک کارمند اداره آب و فاضلاب، به عنوان مدیرعامل باشگاه لیگ برتری منصوب می‌شود، خیلی عجیب نیست اما نباید فراموش کنیم که اگر فردا پدیده موفق شد نفس پرسپولیس را بگیرد و از این بازی امتیازی دشت کند، قطعا به واسطه همت بازیکنان و کادرفنی این باشگاه است نه هیچ‌یک از کسانیکه از مدیرعاملی صرفا مصاحبه کردن را گویا به خوبی آموخته‌اند.

از سوی دیگر حتی شنیده می‌شود که رضا مهاجری هم به دنبال استعفا پیش از دیدار با پرسپولیس بوده و حتی این مساله را به صورت جدی با کادر فنی‌ش مطرح کرده‌است. گویا باید منتظر یک ۲۴ ساعت طوفانی پیش روی باشگاه پدیده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز