خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل:

حساب‌های موازی و غیرضروری دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۱۳۵

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: تا پایان سال 1396 در راستای شفاف سازی عملیات مالی دولت حساب‌های موازی و غیرضروری دستگاه‌های اجرایی استان توسط خزانه معین استان مسدود شده است.

به گزارش ایلنا، هاشم مظفری با اعلام این خبر، گفت: در سال اقتصاد مقاومتی و در راستای اجرای پروژه استقرار و طراحی خزانه داری الکترونیک و شفاف سازی عملیات مالی دولت از ابتدای اجرای این طرح تا پایان سال 1396 تعداد 483 حساب از حساب‌های موازی و غیر ضروری دستگاه‌های اجرایی استان مسدود شده است .

وی افزود:  تعداد حساب‌ها از 1818 مورد در ابتدای اجرای پروژه به 1335 مورد تقلیل یافته است که این امر موجب می‌شود تا از انباشت اعتبارات و درآمدهای استان در حسابهای موازی جلوگیری و از برخی سوء استفاده‌های احتمالی پیشگیری شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل عنوان کرد:  در ادامه اجرای این پروژه برنامه ریزی شده است تا کلیه حساب‌های دستگاه‌های اجرایی استان اعم از تمرکز (درآمد _ سپرده) یا حسابهای پرداخت (دارای دسته چک) نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران افتتاح و کلیه حساب‌ها نزد سایر بانک‌ها مسدود شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز