خبرگزاری کار ایران

برف بهاری مردم اردبیل را غافلگیر کرد

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۴۹۵

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: در بیست و ششمین روز از بهار برخی مناطق استان اردبیل چهره زمستانی به خود گرفته و شاهد بارش برف و برودت شدید هوا شدند.

به گزارش ایلنا، علی دولتی مهر در جمع خبرنگاران گفت: در بیست و ششمین روز از بهار برخی مناطق استان اردبیل چهره زمستانی به خود گرفته و براساس پیش‌بینی‌های انجام شده شاهد بارش برف در برخی مناطق کوهستانی و بخش‌های مرکزی و جنوبی استان اردبیل هستیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی کاهش 10 تا 15 درجه‌ای دمای هوا در روزهای اخیر بیان کرد: در حال حاضر دمای هوا در مرکز استان منفی یک درجه سانتیگراد و در اغلب شهرهای جنوبی نیز دمای زیر صفر به ثبت رسیده است که به دنبال این امر نیز از صبح امروز شاهد بارش برف پراکنده در برخی مناطق و شهر اردبیل بودیم.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل کمترین دمای استان در شب گذشته را مربوط به شهرستان سرعین با منفی سه درجه دانست و تصریح کرد:‌ دمای شهرستان نمین نیز دو درجه زیر صفر بوده و در سایر شهرها نیز کاهش دمای هوا رخ داده است.

دولتی‌مهر از تداوم سامانه هوای‌سرد در سطح استان خبر داد و افزود:‌ براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی سامانه سرد و بارشی تا روز سه‌شنبه در استان فعال خواهد بود و کاهش دما برای اغلب مناطق به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود که در این مدت بارش باران و برف نیز دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز