خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومى استاندارى مطرح کرد:

حمایت استاندار از فرهنگ و هنر در کردستان بى‌سابقه است

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۰۱۴

مدیرکل روابط عمومى و امور بین الملل استاندارى کردستان گفت: حمایت استاندار محترم و تیم همراه از فرهنگ و هنر در کرستان بى‌سابقه بوده است.

به گزارش ایلنا، هیرش رضایى در اولین جلسه ستاد ساماندهى امور جوانان استان در سال ٩٧، برگزارى بی‌حاشیه جشن‌هاى نوروز در اقصى نقاط استان با همکارى نیروهاى نظامى و انتظامى، پیگیرى تکمیل ساختمان تالار فرهنگ سنندج و امضاى قرارداد ساخت سریال هاى سنجر خان، مستوره اردلان و امیرنظام گروس را از جمله اقدامات فرهنگى استاندار کردستان عنوان کرد.

وى افزود: به عنوان یک جوان کُرد اهل سنت که در بدنه دولت مشغول به خدمت هستم اعلام می‌کنم اقدامات و پیگیرى هاى استاندار و مسئولان استان طى ٦ ماهه اخیر بى سابقه بوده است.

معاون سابق امور جوانان ورزش و جوانان کردستان در بخش دیگرى از صحبت هاى خود یادآور شد: مقام معظم رهبرى و ریاست محترم جمهورى همواره بر استفاده از ظرفیت هاى جوانان در همه زمینه ها تاکید داشته اند. 

رضایى خاطرنشان کرد: زمانى که دولت تدبیر و امید، سازمان جوانان ادغام شده را تحویل گرفت در کردستان فقط یک سمن وجود داشت اما در حال حاضر ٣١ سمن در استان فعال و ٧٠ سمن نیز منتظر صدور مجوز هستند. 

وى خاطر نشان کرد: سایر دستگاه ها نیز سمن هاى تخصصى دارند اما تفاوت آنها با سمن هاى ورزش و جوانان، فعالیت سمن هاى ما در همه زمینه هاست.

رضایى همچنین از توجه ویژه به حاشیه شهر گفت و افزود: مصوباتى در این حوزه داشتیم که لازم است ابتدا زیربناها ایجاد شود.

مدیرکل روابط عمومى و امور بین الملل استاندارى همچنین اظهار داشت: کم و کاستى در همه حوزه ها را درک مى کنیم و دغدغه رفع آنها در بین مسئولین خصوصا استاندار وجود دارد و در ضمن مدیریت ارشد استان به حوزه جوانان توجه ویژه دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز