خبرگزاری کار ایران

یولیا اسکریپال:

به کمک‌های سفارت روسیه نیازی ندارم

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۴۸۷

دختر جاسوس دوجانبه پیشین روس در بیانیه‌ای اعلام کرد که پدرش هنوز به طور جدی مریض است. وی همچنین گفت که علاقه‌ای به پیشنهادهای سرویس‌های سفارت روسیه ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «یولیا اسکریپال» که ماه گذشته میلادی به همراه پدرش «سرگئی اسکریپال»، جاسوس دوجانبه پیشین روس، مسموم شده بود، روز گذشته -چهارشنبه- گفت که علاقه‌ای به پیشنهادهای سرویس‌های سفارت روسیه در لندن نداشت. 

در بیانیه‌ای که پلیس بریتانیا به نقل از یولیا اسکریپال منتشر کرد، آمده است که پدرش هنوز به‌طور جدی مریض است و خودش هم هنوز از اثرات حمله عامل اعصاب رنج می‌برد. این حمله به یکی از بزرگ‌ترین بحران‌ها در روابط میان بریتانیا و مسکو، ‌پس از جنگ جهانی دوم،  انجامید. 

یولیا اسکریپال گفت: «با دوستان و خانواده‌ام در ارتباطم و درباره ارتباط‌های خاص در سفارت روسیه نیز من را آگاه کردند که مهربانانه پیشنهاد دادند به هر شکلی که می‌توانند یاری‌ام کنند. در حال حاضر، نمی‌خواهم از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوم، اما اگر نظرم عوض شد با آن‌ها تماس خواهم گرفت.»

سفارت روسیه در لندن پیش‌تر اعلام کرده بود که نتوانسته با این زن ۳۳ ساله هیچ ارتباطی برقرار کند. 

در پی بیانیه اسکریپال، این سفارتخانه اعلام کرد: «ما همچنان به ملاقات با یولیا و سرگئی اسکریپال اصرار داریم. شرایط این دو بیشتر و بیشتر به حبس و توقیف می‌ماند.»

یولیا اسکریپال عنوان کرده که هنوز آن‌قدر قدرت ندارد که بتواند مصاحبه‌ای رسانه‌ای داشته باشد. وی همچنین گفت اظهارات دخترعمه‌اش درباره روسیه متعلق به او و پدرش نیست. 

در بیانیه یولیا آمده: «از دخترعمه‌ام ویکتوریا برای آن‌که نگران ما است تشکر می‌کنم، اما از او می‌خواهم که در حال حاضر نه به دیدار من بیاید و نه تلاش کند با من ارتباط برقرار کند.»

یولیا اسکریپال و پدرش پس از حمله در چهارم مارس در شرایطی بحرانی قرار داشتند و اندک زمانی است که وضعیت سلامتی‌شان بهبود پیدا کرده است.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز