خبرگزاری کار ایران

ساندی تایمز:

اسکریپال و دخترش با نام‌های جدید به آمریکا منتقل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۸۶۵

رسانه‌های انگلیس خبر دادند که جاسوس سابق روس به همراه دخترش با نام های جدید برای ادامه زندگی به آمریکا منتقل خواهند شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، روزنامه ساندی تایمز بریتانیا امروز –یکشنبه- گزارش داد که این کشور امکان زندگی در آمریکا با نام‌های جدید را برای «سرگئی اسکریپال» جاسوس سابق روس و دخترش یولیا فراهم خواهد کرد.

این روزنامه به نقل از یک مقام عالی‌رتبه در دولت انگلیس گزارش داد که دستگاه اطلاعات خارجی این کشور (ام آی سیکس) با اداره دستگاه اطلاعاتی آمریکا درباره انتقال اسکریپال و دخترش از بریتانیا با هدف جلوگیری از حملات دیگر علیه وی گفت‌وگو کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است که مقام‌های بریتانیا امکان انتقال اسکریپال و دخترش را به یکی از چهار کشور همکار بریتانیا در زمینه تبادل اطلاعات که کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزلند است را بررسی کرده است.

این روزنامه در ادامه به نقل از منبع آگاه خود نوشت که بهترین مکان برای انتقال این افراد آمریکا است چرا که احتمال قتل آنها در این کشور بسیار اندک است و محافظت از آنها در این کشور آسان‌تر خواهد بود و اسکریپال و دخترش در این کشور با نام‌های جدید زندگی خواهند کرد.

اسکریپال و دخترش که ماه گذشته میلادی مورد حمله با گاز اعصاب قرار گرفته بودند، روز گذشته در بیمارستانی در لندن به هوش آمدند و به زودی شهادت خواهند داد.

اسکریپال ۶۶ ساله و دختر ۳۳ ساله‌اش در چهارم مارس گذشته در جنوب انگلیس و هنگام خروج از یک کافه مورد حمله با گاز اعصاب قرار گرفتند. بریتانیا روسیه را به دخالت در این حمله متهم کردند. مسکو این اتهام را رد کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز