خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد کردستان مطرح کرد:

پرداخت ۳۳ میلیارد تومان کمک‌معیشت به مددجویان کردستانی

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۴۸۲

معاون‌حمایت و سلامت کمیته‌امداد استان کردستان گفت: کمیته امداد استان کردستان ۳۳ میلیارد تومان مستمری و کمک‌معیشت در سال گذشته به مددجویان تحت حمایت پرداخت کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد کاظمی با بیان اینکه ۳۳ میلیارد تومان کمک‌معیشت در ۱۲ ماهه سال ۹۶ به ۴۴ هزار خانوار تحت حمایت این استان پرداخت‌شده است، گفت: همچنین پرداخت ۷۵ میلیارد تومان یارانه اصلی و افزایشی مددجویان کمیته امداد نیز در سال ۹۶ از طریق این نهاد صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه یک میلیارد تومان کمک موردی به سه هزار و ۵۰۰ نیازمند در سال گذشته پرداخت‌شده است، افزود: پرداخت ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات ضروری در قالب وام کارگشایی به نیازمندان استان کردستان نیز از طریق این نهاد انجام‌شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه در زمینه کمک به امر ازدواج نیازمندان سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به دو هزار و ۲۳۱ جوان نیازمند پرداخت‌شده است، گفت: برای تحصیل هشت هزار دانش‌آموز و دانشجو نیز دو میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان از طریق کمیته امداد استان کردستان کمک شده است.

وی افزود: بهره‌مندی ۱۰۷ فرزند مددجو از معافیت خدمت سربازی، کمک به آزادی ۹ زندانی جرائم غیرعمد، کمک به تأمین اجاره مسکن دو هزار مددجوی تحت حمایت نیز از دیگر خدمات حمایتی کمیته امداد استان کردستان در سال ۹۶ بود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان گفت: برای ارائه این خدمات ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و از محل مبلغ افزایشی سازمان خصوصی‌سازی یارانه‌ها ویژه مددجویان تحت حمایت نیز ۷۵ میلیارد تومان هزینه شده است و درمجموع ۱۳۵ میلیارد تومان به مددجویان پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ هزار زن سرپرست خانوار جزو مددجویان این استان هستند، بیان کرد: تکریم و حفظ شان مددجویان در کنار ارائه خدمات به‌عنوان یکی از اصول مددکاری اجتماعی در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز