خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته بانوان کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران:

متناسب‌سازیِ کار با دستمزد و ارتقای شرایط اشتغال زنان کارگر عزم جزم می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۴۶۰

سمیه گلپور با ارسال پیامی به مناسبت سال «حمایت از کالای ایرانی» به تشریح نقش زنان کارگر در فضای تولید پرداخت.

به گزارش ایلنا، سمیه گلپور (رییس کمیته بانوان کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران) با ارسال پیامی به مناسبت سال «حمایت از کالای ایرانی» به تشریح نقش زنان کارگر در فضای تولید پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

زنان کارگر ایران اسلامی در صنوف گوناگون حرفه، صنعت و کشاورزی پیام رهبر معظم انقلاب را در حمایت از کالای ایرانی با گوش جان شنیدند و با تاکید بر پیشگامی زنان در عرصه فرهنگ‌سازی، همدلی و حمایت خویش را در به ظهور رساندن منویات معظم له اعلام داشته و برخی بایسته‌های تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی را از منظر یک بانوی کارگر به شرح ذیل می‌دانند. باشد که مورد استفاده سیاستگذاران، مسئولین و مردم عزیز ایران اسلامی قرار گیرد:

۱/ زنان کارگر عناصر اصلی تولیدکننده در برخی حِرف نظیر صنایع دستی به عنوان کالای منحصر به فرد ایرانی می‌باشند؛ لذا حمایت از این قشر زحمت‌کش در راستای بهبود و ارتقای وضعیت شغلی و تلاش در جهت عرضه منصفانه تولیدات آنان از مصادیق حمایت از کالای ایرانی است.

۲/ زنان کشاورز و صنعتگر با کار دقیق و سرمایه سلامتی و جان شیرین در ارتقای تولید باکیفیت و منطبق با ظرافت‌های لازم تلاش می‌کنند لذا متناسب‌سازیِ کار با دستمزد و ارتقای شرایط اشتغال این عزیزان عزمی جزم‌تر ازسوی مسئولین را می‌طلبد.

۳/ مادران و بانوان آموزگار بسترسازان تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی چه در عرصه تولید و چه در عرصه تقاضا می‌باشند؛ خلاقیت، ابتکار توام با صبر و مداوت در تربیت نیروی انسانی غیرت‌مند به کالای ایرانی محصول ایمان و تلاش بانوی ایرانی است؛ لذا این امر در مقوله‌های آموزش، پرورش و فعالیت‌های رسانه‌ای توجه خاص سیاستگذاران را می‌طلبد.

۴/ در حال حاضر زنان کارگر در صنعت گردشگری نیز نقش بسزایی ایفا می‌کنند که متاسفانه از این ظرفیت تاکنون به‌درستی استفاده نشده است و امید است در فرایند تحقق شعار سال به این مهم نیز توجه گردد.

 در پایان باید گفت جامعه آماری چند میلیونی زنان کارگر در حرفه، صنعت و کشاورزی در جای جای ایران عزیز فرصت مغتنمی است برای سرعت بخشیدن به قطار حمایت از کالای ایرانی که انشاالله با همت و عزم راسخ مردم و مسئولین شاهد شتاب آن باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز