خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد واحد اردبیل خبر داد:

راه‌اندازی «یونی هتل» در شهر توریستی سرعین

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۳۹۳

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از راه‌اندازی «یونی هتل » در شهر توریستی سرعین خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسحق رسولی در جمع خبرنگاران گفت: دانشکده تخصصی گردشگری در قالب « یونی هتل» با هدف تربیت و آموزش تخصصی توریسم، امسال در شهر سیاحتی سرعین راه اندازی می شود.

وی بیان کرد: در راستای همگامی دانشگاه آزاد اسلامی با توسعه استان، تفاهم نامه ای با استانداری اردبیل برای راه اندازی دانشکده تخصصی گردشگری، ایجاد رشته های مرتبط با صنعت گردشگری و همچنین آموزش های آزاد بین المللی در واحد سرعین منعقد شده است.

وی افزود: در حال حاضر رشته های حسابداری، معماری و آب در دانشگاه آزاد اسلامی سرعین دایر است و تلاش بر این است رشته های کارآفرینی گردشگری، بازاریابی گردشگری و رشته های مرتبط با مهارت های حوزه هتلداری و رستوران‌داری از سال آینده در سرعین ایجاد شود.

رسولی گفت: توسعه دانشگاه با توسعه استان گره خورده است و سعی ما رفع نیازهای علمی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی استان با استفاده از تمام ظرفیت های هیات علمی، کارکنان، دانشجویان و امکانات فیزیکی است.

وی ادامه داد:گردشگری و سلامت دو محور فعالیت های دانشگاه در راستای تحقق اهداف فوق است که از همه استادان و کارکنان دانشگاه درخواست می کنیم در این زمینه نهایت همکاری را داشته و ایده های خود را مطرح کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اضافه کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی تجربه بسیار موفقی در خصوص توسعه بدون وابستگی به بودجه دولتی را دارا است و این تجربه می تواند در آینده شتاب بیشتری به خود گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز