خبرگزاری کار ایران

بازدید استاندار گیلان از مناطق گردشگری و اقامتی شهرستان رودسر

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۳۰۲

استاندار گیلان با حضور در شهرستان رودسر، ضمن بازدید از مناطق گردشگری و اقامتی، از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به گردشگران در ایام نوروز قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رودسر، مصطفی سالاری در سفر به شهرستان رودسر از مناطق گردشگری و اقامتی بخش های این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمت رسانی دست اندرکاران ستاد خدمات سفر در ایام نوروز قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در گیلان با حضور در بخش کلاچای شهرستان رودسر از مجتمع گردشگری بابا محسن در پلرود، طرح گردشگری باغ مهستان بیجارپشته و مجتمع اقامتی - پذیرایی کندوج در سبزکویه واجارگاه بازدید کرد.

استاندار گیلان همچنین در بخش چابکسر این شهرستان از بازار هفتگی محلی بازدید و با حضور در پاسگاه پلیس راه از زحمات شبانه روزی مجموعه‌ پلیس قدردانی و به آنان خداقوت گفت.

سالاری در ادامه با حضور در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر از استخر پرورش ماهیان خاوری در سموش، کارخانه فرآوری فندق در روستای نیلو و مدرسه پردیس همت زیاز محل اسکان مسافران نوروزی بازدید و در فضایی صمیمی با خانواده‌ یکی از روستاییان روستای تب سرا دیدار و گفتگو کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان در ادامه‌ سفر به شهرستان رودسر از نوار ساحلی این شهرستان نیز بازدید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز