خبرگزاری کار ایران

افزایش ۵۰۰ میلیون تومانی بودجه طرح عیدانه کتاب

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۹۶۹

خانه کتاب اعلام کرد که به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز جمهوری اسلامی ایران، با افزایش ۵ میلیارد ریالی، بودجه طرح عیدانه کتاب به ۲۵ میلیارد ریال می‌رسد.

به گزارش ایلنا، کتابفروشی‌های عضو طرح عیدانه کتاب به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز جمهوری اسلامی ایران در چهل سالگی انقلاب اسلامی با افزایش ۱۰ درصدی تخفیف طرح عیدانه کتاب و تمدید ۳ روزه اجرای طرح در سراسر کشور، در روزهای چهاردهم و پانزدهم فروردین ماه کتاب‌های خود را با تخفیف ۳۰ درصدی عرضه می‌کنند.

طرح عیدانه کتاب با شعار «کتاب عیدی دهیم» با مشارکت ۷۹۳ کتابفروشی از ۲۲ اسفند ماه در کتابفروشی‌های عضو طرح در ۳۰ استان کشور و از ۲۵ اسفند ماه در تهران آغاز به کار کرده است که با گذشت دو هفته از اجرای طرح در استان‌های سراسر کشور و پیوستن کتابفروشی‌های تهران به این طرح، تاکنون بیش از ۳۱۸ هزار نسخه کتاب به فروش رسیده است.

در این طرح، استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان و قم تاکنون بیشترین مشارکت را به لحاظ تعداد کتابفروشی‌ها از آن خود کرده اند و استان‌های فارس، کردستان و آذربایجان شرقی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته اند. همچنین پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس کتاب به ترتیب خراسان رضوی، تهران، اصفهان، گیلان، فارس، قم، خوزستان، مازندران، آذربایجان شرقی و همدان هستند. تاکنون استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، گیلان، قم، فارس، آذربایجان شرقی، خوزستان، مازندران و کردستان پرفروش ترین استان‌ها بر اساس مبلغ فروش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز