خبرگزاری کار ایران

باحضور وزیرکار و مدیرعامل‌سازمان تامین‌اجتماعی؛

مراسم ارتقا درمانگاه تخصصی لامرد به پلی کیلینیک برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۹۰۳

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در مراسم ارتقا درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان لامرد واقع در استان فارس به پلی کلینیک، شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «تقی نوربخش» و «علی ربیعی» امروز در مراسم ارتقا درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان لامرد در استان فارس به پلی کلینیک، راه اندازی شیفت صبح و عصر و افزایش متخصصان این درمانگاه شرکت کردند.

نوربخش در ابتدای صحبت‌های خود در این مراسم با تشکر از «سید محسن علوی» نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام شهیدی امام جمعه این شهر و «حسین شبانی نژاد» فرماندار لامرد به سابقه افتتاح مراکز درمان سازمان تامین اجتماعی در استان فارس اشاره کرد و گفت: از 23 مرکز درمان که توسط این سازمان در استان فارس افتتاح شده، 11 مرکز آن در دولت آقای روحانی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: این در شرایطی است که از زمان تاسیس سازمان تامین اجتماعی تاکنون تنها یک مرکز درمانی در استان فارس ایجاد شده بود. این ماموریت در راستای تلاش‌های سازمان تامین اجتماعی برای دسترسی به خدمات عادلانه بوده است.

 مدیرعامل‌سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی 10هزار میلیارد تومان برای ایفای تعهدات خود در بخش تجهیز در اسفند ماه اختصاص داده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: من صحبت‌های خود را در مورد حمایت از تولید و کالای ایرانی پایان می‌دهم و می‌گویم که همه باید در سال خرید کالای ایرانی به این منظور مشارکت کنند تا کسب‌وکار رونق بگیرد.

علی ربیعی وزیر کار هم با تاکید بر اینکه ارتقای درمانگاه‌ها باید سرعت بیشتری بگیرد، گفت: افتتاح مراکز درمان برای سازمان تامین اجتماعی در مدت روی کار آمدن دولت دوازدهم از تمامی مراکزی که سازمان تامین اجتماعی ایجاد کرده، پیشی گرفته است. ما  11 میلیون کارگر شهری را بیمه کردیم. مثلا در همین شهرستان کارگری لامرد نیاز به مرکز درمانی بیشتری داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز