خبرگزاری کار ایران

شناسایی و دستگیری سارق زورگیر و کیف قاپ

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۴۲

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی از دستگیری سارق زورگیر و کیف قاپ حرفه‌ای در مناطق شرق تهران خبر داد که در همان تحقیقات اولیه به دهها فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش ایلنا سرهنگ افراسیابی در توضیح این خبر عنوان داشت : با ارجاع پرونده اولیه از کلانتری ۱۴۷ گلبرگ به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ، تحقیقات در خصوص این پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت. مالباخته پس از حضور در پایگاه در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : ساعت ۵ بامداد در خیابان گلبرگ غربی روبروی شهرداری ناحیه ۳ منتظر تاکسی بودم که یک موتور سیکلت پالس قرمز با یک سرنشین ، با چاقو به سمت من حمله ور شده و اموالم شامل کوله پشتی حاوی مدارک شناسایی ، وجه نقد و ... را به سرقت برد .

سرهنگ افراسیابی در ادامه این خبر افزود : با بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار و شناسایی تصویر سارق توسط مالباخته و انجام دیگر اقدامات پلیسی ، متهم سابقه دار به نام علی . ح با سوابق متعدد در زمینه سرقت مسلحانه ، کیف قاپی و زورگیری در محدوده خیابان نبرد شناسایی شد .

رئیس پایگاه چهارم پلیس با اعلام خبر دستگیری متهم پرونده عنوان داشت : با انجام مراقب های نامحسوس از مخفیگاه متهم ، سرانجام این متهم در سومین روز سال ۱۳۹۷ در زمان خروج از مخفیگاهش دستگیر و در همان تحقیقات اولیه صراحتا به بیش از ۸۰ فقره زورگیری و کیف قاپی در مناطق شرق تهران اعتراف کرد .

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی ، در پایان این خبر اعلام داشت : با اعتراف صریح متهم به دهها فقره سرقت ، کارآگاهان در همان مراحل اولیه موفق به شناسایی تعدادی از این افراد شده و تحقیقات جهت شناسایی دیگر مالباختگان در دستور کار این پایگاه قرار گرفته است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز